י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

יולי אדלשטיין מגן על החרדים: "לא תמיד הרוב קובע"

יו"ר הכנסת וקבוצת ח"כים סיירו במרכז קטיף • אדלשטיין: "כמו בהתנתקות, צריך להבין שהרוב אולי קובע אבל לא תמיד צודק" • "בנושא השוויון בנטל צריך לחשוב מה המטרה"

יולי אדלשטיין מגן על החרדים: "לא תמיד הרוב קובע"

אמש (ה) הגיעו מספר חברי כנסת, ובראשם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, למרכז קטיף להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון, כדי לציין שמונה שנים לעקירה מגוש קטיף.

בין המשתתפים היו גם ח"כ זבולון כלפה, ח"כ דודו רותם, ח"כ מוטי יוגב, ח"כ ניסים זאב וח"כ אברהם מיכאלי.

במהלך הביקור סיירו חברי הכנסת במרכז המבקרים אשר בניצן, צפו במיצגים השונים ושמעו את סיפור ההנצחה של גוש קטיף מפי מדריכי המרכז. לאחר מכן צפו בסרטים המהווים חלק מפרויקט התיעוד של המרכז - המאגד בתוכו למעלה מ-800 ראיונות אישיים מצולמים. לסיום, השקיפו על היישוב באר גנים וביקרו בחממות של שי ימיני.

יו"ר הכסת, יולי אדלשטיין, אמר בנאומו: "אני אמרתי שההתנתקות היתה טעות עוד הרבה לפני ההתנתקות, אבל נכון לעכשיו אני מקווה שרבים למדו את הלקח ורבים מבינים שגם אם יש רוב למשהו אז הרוב מכריע, אבל הרוב לא תמיד צודק. וכשאנחנו עכשיו מוצאים את עצמנו מול כל מיני סוגיות, כולל סוגיות חשובות כגון שוויון בנטל - צריך, גם אם יש רוב למהלך, לשבת לשנייה ולחשוב האם הרוב צודק, האם הדרך היא נכונה והאם למטרה חשובה של שילוב החרדים בצבא ובעבודה אנחנו בוחרים בדרך הנכונה או שאנחנו עוד פעם מרחיקים את עצמנו מן היעד, רק מכיוון שלמשהו יש כרגע רוב".
גוש קטיף יולי אדלשטיין חרדים גיוס קטיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד