כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אין גבול לרוע

חיילים רוסים הטמינו רימון בפסנתר של ילדה

חיילים רוסים מתועבים שתלו רימון בפסנתר של ילדה אוקראינית בביתה שבעיר בוצ'ה, לאחר שהם פלשו לעיר, כשהמשפחה חזרה לביתם שנשדד, בתם גילתה את התגלית המחרידה והזעיקה את אמה שהבחינה שאחד מהקלידים לא נלחץ עד הסוף ומתחתיו נמצא הרימון הקטלני

חיילים רוסים הטמינו רימון בפסנתר של ילדה
הרימון בפסנתר צילום: באדיבות המשפחה

אמא אוקראינית סיפרה שחיילים רוסים הטמינו רימון בפסנתר של בתה. טטיאנה מונקו ובעלה נמלטו מהעיר בוצ'ה עם שני ילדיהם הקטנים כאשר כוחות רוסים פלשו בתחילת המלחמה. המשפחה פנתה למרכז אוקראינה ללא מושג מתי או אם יוכלו לחזור לביתם. אולם לאחר שהרוסים נסוגו מהעיר בסוף מרץ חזרו משפחות עקורות רבות, כולל זו של טטיאנה. רובם מצאו שבתיהם נמחקו לחלוטין או נבזזו.

טטיאנה תיארה כיצד ביתה הפך למגורים על ידי חיילים רוסים שכבשו אותו, היא גילתה רימון מוסתר בפסנתר לאחר שהבחינה שאחד מהקלידים לא נלחץ עד הסוף. היא סיפרה לבעלה על כך; "היו לנו חשדות לגבי הנחת פצצות, בעלי הזכיר שהפרסים על המדף הונחו בסדר לא נכון, מישהו נגע בהם".

הרימון מתחת לקלידים. (באדיבות המשפחה)

טטיאנה ובעלה ביקשו מכוחות צבא אוקראינים לחזור לביתם לבדיקה נוספת - לאחר שכבר הכריזו על הבית בטוח מחומרי נפץ. עם זאת, במהלך ביקורם השני, הם גילו והוציאו רימונים מסוג VOG-25P מהפסנתר של בתם דשוניה. בתמונה מזעזעת שצולמה מתחת לפסנתר, ניתן לראות את הרימון נח מתחת למקשים הלבנים.

טטיאנה אמרה ל-Business Insider: "תמונה זו מסמלת את הכיעור של אלה שתקפו אותנו, לא רק מנהיגי המדינה שלהם, כי זה נעשה על ידי אנשים רגילים שנהנים מרציחות של אוקראינים. זה רצח עם אמיתי, זה נורא שהעולם מנסה להתמקח עם רוסיה, לא מבין שהמחיר שלהם הוא החיים שלנו. המעשה הזה שהם השאירו חומר נפץ לילדה, זה מדבר בעד עצמו".

מלחמת אוקראינה רוסיה בוצ'ה רימון רסס פסנתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד