כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
המצלמות הוכיחו

המסעדה איבדה את ההכשר כי קיימה מסיבה בליל שבת

מסעדה מפורסמת בצפון לונדון איבדה את תעודת הכשרות שלה, לאחר שהמקום קיים מסיבה בליל שבת בניגוד לסיכומים, בעל המסעדה לא הצליח להוכיח במשך כמה ימים שהוא עמד בתנאים של הכשרות. אך הוא מקווה שהיא תוחזר לו

המסעדה איבדה את ההכשר כי קיימה מסיבה בליל שבת
מסעדה, אילוסטרציה צילום: pixabay

ארגון הכשרות הספרדי בצפון לונדון, (KSA) הסיר את תעודת הכשרות ממסעדה חלבית מפורסמת.

המסעדה, המגישה דגים, פיצה ומנות מזרח תיכוניות, ערכה אירוע בניגוד לסיכומים בליל שבת. אחד מנציגי ארגון הכשרות, הסביר כי ביצע במצלמות האבטחה בדיקה שגרתית של מסעדות שעומדות תחת השגחתם, כדי לוודא שהם סגורים לפני שבת, הוא גילה כי אחת המסעדות היתה "לא רק פתוחה, אלא ארגנה מסיבה בניגוד לכל ההוראות". כך דווח העיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle.

למרות שהמסעדה שקיבלה את תעודת הכשרות לפני קצת יותר משנה וחצי - הבטיחה שהיא תיסגר עד כניסת השבת, היא לא הצליחה לאחר מכן להוכיח דרך מצלמות האבטחה שזה היה המצב, ולאנשי הכשרות לא נותרה ברירה, אלא לקחת את התעודה.

"נתנו להם שבוע להציג ראיות. רצינו שהם יוכלו לנקות את שמם, לקיחת תעודה היא מוצא אחרון מוחלט, חבל", עם זאת הוסיף נציג ארגון הכשרות: "אני מקווה שאפשר לפתור דברים. אבל הם צריכים להראות חרטה ולקבל על העתיד".

מנהל המסעדה לא התייחס לדיווחים על המסיבה בליל שבת, רק אמר: "אנחנו מנהלים משא ומתן כדי להחזיר את התעודה, הייתה לנו פגישה ונקווה שהכל יהיה בסדר".

הסרת כשרות הסרת השגחה מסעדה כשרה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד