כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שמחה בשמיים

תינוקת נולדה באמצע טיסה; זה השם שקיבלה

טיסות לכל החיים? חברת תעופה אמריקאית פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה תמונה של תינוקת שנולדה באוויר, לאחר שהאמא ילדה באופן לא מתוכנן במהלך טיסה לפלורידה. הדיילת קיבלה שבחים על כך שעשתה "מעל ומעבר"

תינוקת נולדה באמצע טיסה; זה השם שקיבלה
אילוסטרציה צילום: pixabay

אישה ילדה באופן בלתי צפוי באמצע טיסה כשדיילת עזרה ללדת את התינוק. חברת התעופה Frontier Airlines שיתפה תמונה של התינוקת בפייסבוק לאחר שהאמא ילדה בטיסה מדנוור, קולורדו לאורלנדו, פלורידה ארה"ב.

דיילת חברת התעופה דיאנה ג'יראלדו עזרה לאמא ללדת את התינוק בחלק האחורי של המטוס, התינוקת קיבלה את השם האמצעי שלה 'סקיי' (שמים בעברית). המטוס עצר בפנסקולה, פלורידה, שם חיכו פרמדיקים לעזור לאמא ולתינוקה.

התינוקת שנולדה בטיסה

קפטן כריס ניי אמר בפוסט בפייסבוק: "דיאנה (הדיילת) שוב עשתה מעל ומעבר, כדי לתאם את חזרתנו לאורלנדו. כל הצוות באמת עשה עבודה נהדרת, העברתי את השליטה על המטוס לסגני תוך כדי תיאום מול מגדל הפיקוח".

מוקדם יותר השנה ה'דיילי מירור' פרסם כי נוסעת בחברת תעופה ילדה בגובה 30,000 רגל במהלך טיסה טרנס - אטלנטית. האמא הטרייה לא הייתה אמורה ללדת, אבל פתאום נכנסה למצב לידה במהלך טיסה של 11 שעות של יונייטד איירליינס בין אקרה, גאנה, לוושינגטון הבירה.

לידה נדירה תינוק נולד לידה בטיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד