י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו בוידאו • קמפיין חדש: "אבא, אני טובע, אני נשרף"

קמפיין חדש נגד גלישה באינטרנט וצפיה בסרטים • רכבים עם מערכת הגברה משדרים ברחובות דו-שיח בין אב לבנו • "אבא, תציל אותי", קורא הילד. "אאאייי, אאאייי"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

קמפיין פרסומי חדש שוטף בשבוע האחרון את רחובות הערים החרדיות. רכבים עליהם מותקנת מערכת הגברה, נוסעים ברחובות ומשדרים דו-שיח בין אב לבנו על הגלישה באינטרנט ושימוש במכשירים מתקדמים.

"אבא, תציל אותי", קורא הילד.

"מה קרה?", שואל אותו האב המודאג בהקלטה.

"אני טובע, אני נשרף, אאאייי, אאאייי, אאאייי", צורח הילד בתיאטרליות לא משכנעת.

"איפה אתה טובע?" תמה האב החרד לגורל בנו. "אני טובע בבית, בטומאת האינטרנט והסרטים", עונה לו הבן. "זה שורף את הנשמה שלי, זה שורף את הנשמה שלי, זה שורף את הנשמה שלי", הוא מתחנן.

האב לא מהסס ונחלץ לעזרתו: "אני רץ להציל אותך!"



במסגרת הקמפיין ילדים נקראים גם להתגייס למאבק במכשירי הסמארטפון המתקדמים, ומתבקשים לתלות על המרפסות ועל גגות הבניינים שלטים הקוראים לבעלי אייפון ומכשירים דומים שלא להיכנס לבניין.

לילדים מובטח - תמורת תליית השלטים ברחובות, בחלונות הבתים ובמפרסות - פרסים שונים שיוגרלו בהגרלה שבועית.
אינטרנט אייפון סמארטפון קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד