י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תופעה שצוברת תאוצה

בצל ההגבלות במירון: רבים ממנים שליח שיתפלל עבורם בציון הרשב"י

שליחים מיוחדים מטעם "קופת העיר" עומדים כעת ממש בסמוך לציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי וקורעים שערי שמים לישועת אלפי השמות ששוגרו אליהם ביממה האחרונה • השליחים יעמדו שם עד לשקיעת החמה ויפצירו שוב ושוב עליכם, יתחננו ויזעקו להחיש לכם ישועה

בצל ההגבלות במירון: רבים ממנים שליח שיתפלל עבורם בציון הרשב"י
תפילה בציון הרשב"י. אילוסטרציה צילום: David Cohen/Flash90

ממש ברגעים אלה עומדים שליחי "קופת העיר" בציונו הקדוש של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א וקורעים שערי שמים לישועתם של הרבבות אשר שיגרו את שמם לתפילה ביום ההילולא - ל"ג בעומר. בשונה מתפילות אחרות מדובר בתפילה חסרת תקדים כאשר השליחים עומדים בציון כל העת ללא הפסקה של רגע, מתחננים, מבקשים ומפצירים להחיש ישועה בזכות התנא הקדוש.

לחצו כאן ומנו שליח שיתפלל עבורכם בציון ללא הפסקה>>>

רבים מאיתנו נשארו השנה בבית, רבים נוספים עברו למשך מספר שניות בסמוך לציון הקדוש במעלה הר מירון, אך כמעט אין אדם שהצליח לגשת אל הציון הקדוש, להתחנן ולבקש מלפני רבי שמעון בר יוחאי שיחיש ישועה ביום שמחת ליבו.

ונדמה שלזה בדיוק אנו זקוקים, דווקא בשעה קשה שכזו, דווקא בזמן כזה שאנו כה זקוקים לישועה אנו צריכים שיהיה שם שליח שיקרע שערי שמים בעבורנו, שיהיה בציון מישהו שיזעק את השם שלנו ואת הבקשה שלנו כל הזמן, ללא הפסקה של רגע, בתחינה ובבקשה.

כי הרי האמונה מושתת על תפילות, על הפצרה, על עוד תפילה ועוד תפילה, על עוד דמעה ועוד דמעה, וזה בדיוק מה שעושים כעת שליחי "קופת העיר" בציון הקדוש של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. הם עומדים שם ללא הפסקה של רגע, הם מתדפקים על ציונו של התנא הקדוש ומבקשים להחיש ישועה לאלפי השמות שיש בידם.

כעת זה גם ההזדמנות שלנו ושלכם, לשלוח את שמותיכם ושמות יקיריכם בכדי שהשליחים יעמדו שם עד למוצאי יום ההילולא ללא הפסקה של רגע, ויבקשו ויתחננו בעדכם ובעד בני בתכם. הקליקו כאן ועכשיו ותזכו שהשם שלכם יוזכר בציון הקדוש מעכשיו ועד לאחר שקיעת החמה. עשו זאת כעת והחישו ישועה למענכם, למען בני ביתכם.

לחצו כאן ומנו שליח שיתפלל עבורכם בציון ללא הפסקה>>>

קופת העיר ציון הרשבי במירון שליח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד