י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דרשו מהם לשתוק

חיילים אמריקאים העידו: ראינו עב"מים בגבול סיני

שלושה חיילים לשעבר בצבא ארה"ב שהוצבו בשנת 2014 בחצי האי סיני, דיווחו כי ראו חפצים מעופפים בלתי מזוהים, או עב"מים. הם תיארו את המחזה יוצא הדופן שראו וסיפרו כי דרשו מהם לשתוק

חיילים אמריקאים העידו: ראינו עב"מים בגבול סיני
חיילים אמריקאים צילום: pixabay

שלושה חיילים לשעבר בצבא האמריקני טענו כי ראו חפצים מעופפים בלתי מזוהים, או עב"מים, לאורך גבול ישראל-מצרים, באזור חצי האי סיני, לפני מספר שנים.

לפי עדותם של החיילים, הם הבחינו בשמונה עצמים שריחפו ודהרו בשמיים, בזמן ששהו במוצב בחצי האי סיני בדצמבר 2014. לדברי החיילים בדימוס, הם נדרשו "לסתום את הפה" לאחר שדיווחו כי ראו "עצמים ממקור לא אנושי".

סמל טרוויס בינגהם בן ה-36 תיאר את שראה: "הייתי מתאר את העצם כחפץ גדול, עם כמה חפצים קטנים יותר, שנראה כי הם מתקשרים או מתקוטטים ביניהם - כמו קרבות כלבים באוויר". הוא הוסיף: "העצמים הללו היו זוהרים וניתן היה לראותם בבירור בעין בלתי מזוינת והיה ברור עד כמה הם נעים מהר. עד היום, לא ראיתי כלי כזה, שעובר מרחק גדול כל כך בכזו מהירות גבוהה".

חייל נוסף ציין כי ראה גם הוא את העב"מים, וצוטט כאומר: "הכלים והחפצים הקטנים הללו החלו לנוע כמו גחליליות, שמאלה, ימינה, למעלה ולמטה. הם הסתובבו מיד לכל מקום". בהמשך העריך כי הם הגיעו לגובה של כ-30 אלף רגל בשמיים. הוא הוסיף: "לא יכול לדמיין צבא בעל טכנולוגיה כזו, מדובר בפניות פרסה במהירות היפרסונית".

הצבא האמריקני סיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד