ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מנכ"לית משרד החינוך ביקרה ברשת 'שתילים' וריגשה את הנוכחים בסיפור אישי

במהלך הסיור פגשה המנכ"לית דלית שטאובר עשרות מנהלים לצד תלמידים והבטיחה להמשיך ולעמוד לימין הרשת * הרב ישראל רייסנר מנכ"ל שתילים הודה למנכ"לית משרד החינוך על הקשר החם בינה לבין הרשת, קשר שנמשך שנים רבות, עוד בהיותה מנכ"לית בעבר

מנכ"לית משרד החינוך ביקרה ברשת 'שתילים' וריגשה את הנוכחים בסיפור אישי
ביקור חגיגי צילום: יח"צ

ביקור מיוחד קיימה מנכ"לית משרד החינוך הגב' ד' שטאובר במוסדות החינוך המיוחד 'שתילים' – לאוטיזים.

במהלך ביקורה פגשה מנכ"לית משרד החינוך חלק מהתלמידים ואת עשרות המנהלים של מוסדות הרשת הפרוסה ברחבי הארץ.

בסיורה הוצגו בפני המנכ"לית על ידי המנהלים כל המוסדות, כאשר כל מנהל מוסד מדגיש את הייחודיות של המוסד שלו בתוך המארג הכולל תחת רשת 'שתילים'.

מנכ"ל רשת שתילים הרב ישראל רייסנר אמר בדברים שנשא במעמד כי "זהו מעמד מאוד מרגש ומיוחד. קרוב ל-1500 ילדי חינוך מיוחד לומדים במוסדותינו ברחבי הארץ. אנחנו נותנים מענה בצפון, במרכז ובירושלים. תחום האוטיזים מפותח ביותר במוסדותינו".


במהלך הביקור • יח"צ

הרב רייסנר המשיך והודה למנכ"לית משרד החינוך על הקשר החם בינה לבין הרשת, קשר שנמשך שנים רבות, עוד בהיותה מנכ"לית בעבר.

רגעים מרגשים במיוחד היו במהלך הסיור כאשר המנכ"לית גב' שטאובר שיתפה את הנוכחים בסיפורה האישי, וציינה כי אמה הייתה בת למשפחה חרדית בת 14 ילדים, כשאחת מהילדים הייתה עם שיתוק מוחין. "אמי החליטה לעשות הכל כדי שהילדה תלך בעצמה. היא נסעה איתה לחו"ל לחצי שנה, וחזרה עם ילדה שהולכת על רגליה" אמרה והוסיפה "מאז טבוע בדמי לעשות הכל כדי לתת לכל ילד סיכוי ולא לוותר על אף ילד".

בסיורה פגשה המנכ"לית את התלמידים, והתרגשה כאשר אחד מהם שיתף אותה בחרדה הטבעית שיש לו לקראת מבחן בגרות במתמטיקה. המנכ"לית שאלה את התלמיד האם הוא לומד גמרא, ומשהשיב בחיוב, נסכה בו שטאובר בטחון ואמרה לו: "למי שלומד גמרא הכול קל לו. אין לך מה לחשוש מהמבחן".

אבי מימרן נציג ועד ההורים הודה למנכ"לית ותיאר בפניה את בית הספר שבו לומד בנו. הוא שיתף את הנוכחים במפגש שהיה לו לפני 8 שנים עם גב' שטאובר, שסייעה לו להתמצא במבוך הביורוקרטי המאפיין את ההתמודדות.

במהלך הסיור הממושך הוצגו בפני האורחת התוכניות האדריכליות של המבנה החדשה שייבנה בעוד כשנתיים, כשהמנכ"לית מציינת כי תעשה כל שביכולתה על מנת לסייע ולעזור על מנת שהנערים האוטיסטים יוכלו ללמוד במבנה כראוי וכיאה.

שתילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד