י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התחננה לעזרה

עובד מסעדה הציל אישה חטופה שהשאירה פתק

עובד במסעדת מזון מהיר בממפיס ארה"ב, עזר להציל אישה חטופה שהשאירה פתק בסניף המזון והתחננה לעזרה. המשטרה איתרה את החשוד בחטיפה שהתאים לתיאור של העובד, ולאחר מרדף הוא נעצר

שוטרים בארה"ב: אילוסטרציה
שוטרים בארה"ב: אילוסטרציה צילום: unsplash

עובד ברשת KFC בממפיס ארה"ב, הזעיק את המשטרה למסעדה בסביבות השעה 17:00 אתמול (רביעי) כדי לדווח על גבר במסעדה שהחזיק אישה בניגוד לרצונה, כך דיווחה רשת FOX13. עובד המקום נתן למשטרה תיאור כללי הן של הגבר והן של האישה, כמו גם פתק שהאישה כתבה בו היא מתחננת לעזרה. המשטרה איתרה את החשוד בחטיפה, דייגו גליי, שהתאים לתיאור של העובד.

גליי נמלט מהמשטרה לאחר שלא מילא אחר ההוראה לעצור, אך השוטרים הצליחו להכניע ולעצור אותו לאחר מרדף רגלי קצר, כך מסרו הרשויות.

הקורבן סיפרה כי הגבר החזיק אותה בניגוד לרצונה באמצעות תקיפות פיזיות, איומים ואקדח. האישה ספרה לרשויות כי כשהיא ניסתה לעזוב אותו, הוא לקח ממנה את הטלפון ולאחר מכן מנע ממנה לעזוב את הבית במשך ימים שלמים.

היא גם אמרה לשוטרים כי החשוד התעלל בה פיזית בכך שהכה אותה באגרופים בפניה כאשר ניסתה לעזוב, לדברי גורמים רשמיים, החשוד אמר שהוא והקורבן התגוררו בבתי מלון זולים ואקראיים ברחבי העיר. גליי אמור להופיע בבית המשפט ב-1 ביוני והוא עצור בערבות של 35,000 דולר.

ממפיס ארצות הברית חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד