כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

יחימוביץ': הפריימריז בעבודה ב-14 בנובמבר

במסיבת עיתונאים אמרה יו"ר העבודה כי היא שואפת לעשות היסטוריה - להיבחר לתפקיד בפעם השנייה ברצף • רמזה שלא תתנגד לכניסת גבי אשכנזי למירוץ

שלי יחימוביץ'. צילום: פלאש90
שלי יחימוביץ'. צילום: פלאש90

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', כינסה הבוקר (א) בבית המפלגה בתל אביב מסיבת עיתונאים, בה הודיעה על הקדמת הבחירות המקדימות במפלגה. יחימוביץ' ציינה כי בכוונתה להציע לקיים אותן ב-14 בנובמבר השנה.

"כמפלגה דמוקרטית יש לנו חוקה שקובעת שבתוך 14 חודשים מיום הבחירות יתקיימו פריימריז. אנו פועלים בהתאם לחוקה, ואחרי התייעצויות עם חברי הכנסת והנהגת השטח, אנחנו מתכוונים לכנס את הוועידה ולבקש לקבוע מועד לפריימריז, לאחר קיום הבחירות לרשויות המקומיות".

במהלך דבריה התייחסה יחימוביץ' לביקורת שהופנתה כלפיה, לפיה החליטה להקדים את הבחירות כדי להימנע מהתמודדות על ראשות המפלגה מול הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי. "אני קוראת לכל אדם שרוצה ושרואה עצמו ראוי להנהיג את המפלגה לבוא להתמודד. נאפשר זאת במקרים של מי שמבקש להתמודד ואין לו עבר פלילי - והוא ראוי להתמודד. אני מזמינה אנשים טובים מבחוץ לבוא ולהציג אלטרנטיבה",

יחימוביץ' אמרה גם כי מאז שנת 2000, התחלף יו"ר במפלגת העבודה שש פעמים. "אני מאמינה ובטוחה שמעבר לתמיכה ולאמון, גם קצה נפשם של חברי העבודה בתחלופה הסיטונית, שלא קידמה אותנו לעבר השלטון. אני מתכוונת לעשות היסטוריה - להיות יושבת ראש שתיבחר פעמיים ברצף".
העבודה פריימריז בחירות שלי יחימוביץ' גבי אשכנזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד