י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מצא אשמים

מתן כהנא מאשים את הקנאים בכישלון

"בשעות הצהריים הגיעו קבוצות של קיצוניים קנאים-סיקריקים שבאו במטרה להרוס ולחבל בהילולה שעבדה עד אותן שעות בצורה טובה", כך סגן השר מתן כהנא שבוחר להאשים את הקיצוניים בקריסת מתווה מירון 

מתן כהנא מאשים את הקנאים בכישלון
מתן כהנא במירון צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר הכשילון הנחרץ וקריסת מתווה מירון, סגן השר לשירותי דת, מתן כהנא מאשים את הקנאים שלטענתו הם אלה שהביאו לכך שהאירוע נסגר מוקדם מהצפוי ואלפים שהיו תוקעים שעות עוד בטרם החלה הפריצה, נאלצו לחזור מאוכזבים לערים החרדיות.

סגן השר מתן כהנא שעדיין שוהה במירון פרסם סרטון לפני זמן קצר, בו אמר: "היום בשעות הצהריים הגיעו קבוצות של קיצוניים קנאים-סיקריקים שבאו במטרה להרוס ולחבל בהילולה שעבדה עד אותן שעות בצורה טובה".

"לנוכח מצב של סיכון חיים קיבל מפקד המחוז הצפוני של המשטרה החלטות שנועדו להגן על חיי אדם. נכחתי איתו בחפ"ק באותן שעות ואני מגבה את ההחלטות שלו", ציין סגן השר.

כהנא מתחמק מכל הכשלים שיודעי דבר התריעו עליהם מראש והיו ככתובת על הקיר שהובילו לזעם הציבורי שהביא לפריצה ההמונית, ומסר כי "לאור העובדה שהקנאים חיבלו בתשתיות הבטיחות של המקום, החלטתי שלא ניתן להמשיך את ההילולה כמתוכנן. המשטרה פועלת בשעות אלה לסיים את ההילולה בבטחה".

מתן כהנא ציון הרשבי במירון ל"ג בעומר קנאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד