י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דחתה את הגעתו לביתה

יו"ר 'מרצ' לח"כית שפרשה: "פרס לנתניהו ובן גביר"

פרישתה של חברת הכנסת זועבי מהקואליציה, התקבלה בהלם מוחלט בקרב חבריה לסיעת מרצ, כמו גם ראשי הקואליציה כולם. יו"ר מפלגתה ניסה להגיע לביתה כדי לשכנעה לחזור בה, אך נדחה | בינתיים הוא מעביר לה מסר כי פירוק הממשלה יהווה פרס לנתניהו ובן גביר

יו"ר 'מרצ' לח"כית שפרשה: "פרס לנתניהו ובן גביר"
סמוטריץ', נתניהו, בן גביר צילום: Adam Shuldman/Flash90

אחרי שהופתע עם הודעת פרישתה של חברת סיעתו מהקואליציה, יושב ראש 'מרצ', שר הבריאות, ניצן הורביץ, פועל ללחוץ על חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי לחזור בה מהודעת הפרישה מהקואליציה.

בין היתר פרסם הורביץ הודעה בה הוא מאשים את חברתו לסיעה כמי שמעניקה פרס לבנימין נתניהו ואיתמר בן גביר, "הקואליציה שלנו חשובה ואנחנו פועלים כדי לשמור עליה. פירוק הקואליציה יהיה פרס לנתניהו ובן גביר, ונזק גדול לחברה כולה - יהודים ערבים", כך בציוץ בטוויטר.

מוקדם יותר היום ניסו השר הורביץ והשר עיסוואי פריג' להגיע לביתה של זועבי שבעיר נצרת, כדי לשכנע אותה לחזור בה מהפרישה או להתפטר מהכנסת ולפנות את מקומה לבא אחריה ברשימה, אך זועבי סירבה לפגוש אותם וביקשה לדחות את הפגישה למחר, ככל הנראה כדי לחשוב ולהתכונן.

הורביץ כתב אחר הצהרים בטוויטר כי "מרצ ואני מחוייבים לכל מאמץ כדי לייצב את הממשלה ולהבטיח את המשך קיומה", תוך שהוא מציין כי "את המחלוקות בממשלה נפתור בתוך הבית".

ג'ידא רינאוי זועבי מרצ ניצן הורוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד