י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יעלו הצעה נפרדת

בליכוד בלמו את המרד: פה אחד נגד החוק

סיעת הליכוד הצביעה היום פה אחד בעד התיקון לחוק שנותן 100% לחיילים. כל חברי וחברות הליכוד אמרו כי הם: "מבקשים להביא לישיבת הסיעה את הצעת ההחלטה הבאה: אנו עומדים מאוחדים יחד עם חיילי צה"ל"

בליכוד בלמו את המרד: פה אחד נגד החוק
ישיבת סיעת הליכוד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חברי הכנסת מהליכוד חתמו הערב (חמישי) על מסמך שבו הם מתחייבים פה אחד להצביע נגד החוק למלגת לימודים לחיילים משוחררים משום שהקואליציה סירבה להגדלת המלגות ל-100%, "הספין המביש על גבם של חיילי צה"ל שנעשה על ידי ממשלה שנשענת על תומכי טרור לא יצליח" אמרו בליכוד.

ממפלגת הליכוד נמסר כי "הסיעה הצביעה פה אחד בעד התיקון לחוק ממדים ללימודים שנותן 100% מגלה לחיילים. כלל החברים חתמו על נוסח בו נכתב: אנו, חברות וחברי הכנסת של הליכוד החתומים מטה, מבקשים להביא לישיבת הסיעה את הצעת ההחלטה הבאה: אנו עומדים מאוחדים יחד עם חיילי צה״ל. באופן חריג קיימנו מו״מ עם הקואליציה והצענו לתמוך בחוק ״ממדים ללימודים״ תמורת הגדלת המלגות ל-100% עבור לוחמים משוחררים. הלוחמים שלנו נותנים 100 אחוז ומגיע להם 100 אחוז".

עוד הוסיפו: "לצערנו, הקואליציה סירבה להגדלת המלגות. אנו נביא את ההסתייגות של 100 אחוז למליאת הכנסת, תוספת שמשמעותה 50 מיליון ש"ח, ואם הקואליציה תפיל את ההסתייגות - נתנגד לחוק. בנט נתן 50 מיליארד שקל למנסור עבאס ולקח 50 מיליון לשיפוץ הבית שלו ברעננה. אבל ללוחמים שלנו הוא מסרב בציניות לתת 100% מלגה שעלותה הכוללת לכל היותר היא 50 מיליון ש"ח".

בליכוד מבקשים להדגיש: "הספין המביש על גבם של חיילי צה״ל שנעשה על ידי ממשלה שנשענת על תומכי טרור לא יצליח. סיעת הליכוד תתנגד לכל הצעות החוק של הממשלה המסוכנת הזו ונפעל במלא העוצמה להפיל את הממשלה הזו ולהקים בישראל ממשלה חזקה שתחזיר את הביטחון ואת הכבוד ללוחמים ולאנשי כוחות הביטחון שלנו. החוק הראשון שממשלה בראשות הליכוד תעביר יהיה חוק של 100 אחוז, שיחול רטרואקטיבית גם על המשרתים היום".

ממפלגת 'כחול לבן' נמסר בעקבות החלטת הליכוד שלא לתמוך בחוק ממדים ללימודים: "16,500 חיילים מחכים שהצעת החוק ממדים ללימודים תעבור בכנסת ביום שני הקרוב. נמשיך לפעול כדי להשיג את הרוב הנדרש למען לוחמי צה״ל. אנו קוראים לכל חברי הליכוד להתעשת ולא לפגוע בחיילי צה״ל שממתינים לקבלת המלגה".

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ הוסיף ותקף: "החלטת הליכוד להצביע נגד לוחמי צה״ל - פגיעה קשה בלוחמי צה"ל ובחברה הישראלית, נביא את הצעת החוק להצבעה בכנסת ביום שני הקרוב למען 16,500 חיילים אשר מחכים וראויים למלגה, אני קורא לנתניהו וחברי הכנסת של הליכוד להתעשת ולעשות את הדבר הנכון".

מפלגת הליכוד ממדים ללימודים בני גנץ משוחררים חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד