י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"נולדתי ואמות בליכוד"

ח"כ מ'הליכוד' שנחשד בעריקה מכחיש בתוקף

ח"כ פטין מולא התראיין בעקבות החשש הגדול באופוזיציה כי הוא יערוק לקואליציה והכחיש את הדברים בתוקף "זה הדבר האחרון שאני אעשה בחיים, הליכוד נתנה לי את הכוח לשרת את הציבור שלי"

ח"כ מ'הליכוד' שנחשד בעריקה מכחיש בתוקף
סגני השרים החדשים נשבעים אמונים צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לאחר פרישתה הדרמטית של ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי מ'מרצ', באופוזיציה החלו לחשוש כי חברי כנסת מטעמם יערקו לקואליציה ויחזירו את הרוב לנפתלי בנט. בין המסומנים למהלך, היה ח"כ פטין מולא מהליכוד שהודיע אתמול כי יתמוך בחוק ממדים ללימודים של הקואליציה. בשיחה עם אריה אלדד ורוני בר און ב־103fm, הוא ביקש להבהיר את עמדתו בנושא.

בפתח הריאיון הבהיר כי הוא לא יכול להיות מוגדר כמורד כי זה לא חלק מהלקסיקון שלו. "אני איש צבא. אתה יודע מה זה למרוד במולדת שלך? מה זה למרוד בערכים?". בהמשך נשאל האם חוק הלאום מקובל עליו, והוא ענה לנושא באריכות, ואמר: "אני כישראלי ודרוזי גאה בישראליות שלי. אני סגן אלוף במילואים, נכה צה"ל, ובן למשפחה שכולה. לכן, אני מרגיש את עצמי כחלק בלתי נפרד מכל תושבי מדינת ישראל. נכון, יש מחלוקת סביב הנושא בעדה הדרוזית. יש כאלה שראו את החוק הזה כפגיעה אישית, ויש כאלה שלא מרגישים את זה".

על חוק ממדים ללימודים אמר כי הוא לא נגד חיילי צה"ל, ויראו את ההצבעה שלו כשהיא תעלה. "אני הולך לפי החלטת המפלגה. מה אתה חושב שאני אלך נגד המפלגה שלי? אנחנו דרשנו לעלות את המימון מ־66 אחוז ל־100 אחוז".

לסיום התבקש להגיב על השמועות כי הוא מתכוון לערוק לצד השני, והציעו לו להיות שר. הוא הכחיש את הנושא, וטען: "לא הציעו לי שום הצעות ואם יציעו לי לערוק אני אערוק לבית שלי ולא אבגוד בממשלה שלי. אשים את המפתחות של השולחן ואגיד תודה רבה כנסת ישראל פטין מולא לא חונך ככה. אני נאמן לתנועה ולמפלגה שלי. ניסו לעשות לי את זה בעבר, אבל לא הצליחו. שאני אבגוד בתנועה שנותנת לי את הכוח לשרת את הציבור שלי? זה הציבור שאני נשלחתי לשם למענו. פטין מולא נולד בליכוד וימות בליכוד".

פוטין מולא משבר קואליציוני הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד