ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הניקיון קשה לך? קחי עוזרת 'סמרטוט'

נמאס לך לחפש את הסמרטוט, להרטיב ולסחוט? הילד השאיר טביעות אצבע על זגוגית החלון? אוהבת לבשל אך מתקשה אחר כך לקרצף את הסירים ואת הכיריים?

הניקיון קשה לך? קחי עוזרת 'סמרטוט'



הידיים שלך תמיד מלאות עבודה. ילד שצריך לנעול נעליים, עזרה בשעורי בית, ליטוף לתינוק ומילה חמה. בין לבין את מסדרת, אוספת צעצועים, מכינה ארוחת ערב, מפעילה עוד מכונת כביסה ומנסה לשמור על הבית נקי כמו שאת אוהבת.

המטליות הלחות לניקוי כללי של ניקול עוזרות לך לנקות במהירות וביעילות מבלי לחפש את הסמרטוט, להרטיב ולסחוט.

משטחי עבודה במטבח, שולחן עמוס צבעים של הילדים, אדן החלון, או טביעות ידיים קטנטנות על ארון הספרים. בניגוב אחד ומהיר הכל נקי.

את רק שולפת ומנגבת, ולך נשאר יותר זמן וידיים פנויות לעשות את הדברים שאת אוהבת באמת.

בלי דלי, בלי מים

תמיד התגאית שאפשר לאכול אצלך מהרצפה. דאגת שהיא תהיה מבריקה ומצוחצחת גם אחרי כל ארוחה. אבל מי כמוך יודע כמה קשה לפעמים לשמור על הנקיון.

הילדים, שיהיו בריאים דואגים לפזר את האורז מארוחת הצהריים על הרצפה, התינוק שרק זוחל, מסמן על הרצפה שעבדת בעמל על ניקיונה סימנים שחורים, והבית שלך כבר לא נראה כמו שאת חולמת. לפעמים אפילו כמה טיפות של שוקו שנשפכות על הרצפה מקלקלות את כל המראה של הסלון.

לשם כך הומצאו המטליות הלחות לניקוי הרצפה של ניקול. בלי דלי ובלי מים רק עם מטלית אחת טובה עם פתח מיוחד למגב ותוך דקות הרצפה שלך שוב חוזרת לקדמותה.

את רק צריכה לשלוף, לנגב ולזרוק. הרצפה נקייה ונשאר ריח רענן של ניקיון.

עכשיו, כל מי שייכנס אליך הביתה ממש לא יאמין שאכלו כאן ילדים.


שולפת, מנגבת וזורקת

טביעות ידיים קטנטנות הן דבר חמוד כל כך, אבל ממש לא על החלונות שלך. בעיקר כשבילית את הערב הקודם עם שפריצר בקרצוף והברקה של הזכוכיות.

מריחות קטנות על החלון עלולות להיות מאוד מתסכלות, את מרגישה שאת עובדת קשה אבל העמל שלך לשווא. לשם כך, ניקול באה לעזרתך עם המטליות הלחות לניקוי זכוכית.

את כבר לא צריכה להתרגז כשהקטנה מצמידה את אפה אל המראה, כי עם המטליות הלחות של ניקול זו פשוט הברקה. את רק שולפת, מנגבת וזורקת. בלי סימנים. החלון מבריק, הילדים שמחים והאמא מאושרת.

הפרקט נראה פרפקט

יש לך פרקט בבית?

ובכן, פרקט הוא משטח עדין וחשוב לדעת איך לטפל בו ולנקות אותו. את, שתמיד דואגת שהרצפה שלך תהיה נקיה באמת ולא רק תראה כך, מוצאת שניקוי פרקט הוא אתגר.

כשמנקים פרקט צריך לשמור עליו, להיזהר שלא יישרט ושטיפה עם הרבה מים אינה באה בחשבון, לכן קשה לעיתים לשמור על ניקיונו. מה גם שלא כל חומר ניקוי מתאים עבורו.

מטליות הלחות של ניקול לפרקט, הן היחידיות עם חור למגב, ינקו ויבריקו את הפרקט ללא כל מאמץ, את רק צריכה לשלוף, לנגב ולזרוק. והפרקט נראה פרפקט.

ליהנות מהממלכה הפרטית

אומרים שעל מנת לוודא אם אישה היא בלעבוסטע אמתית, בודקים אם המטבח שלה לא רק נקי, אלא גם מבריק. היום, המשימה הזו קשה מאי פעם בעיקר כשחלק מהמכשירים במטבח שלך עשויים נירוסטה.

מצד אחד הנירוסטה יפה ומרשימה, אבל מצד שני כשהיא אינה מבריקה היא מעכירה את כל מראהו של המטבח שלך.

כל מגע של הילדים כשהם מוציאים שתיה מהמקרר, כל טיגון קל על הכיריים הנוצצות שלך, או כל פתיחה וסגירה של המיקרוגל או התנור, מיד משאירה סימנים וכתמי לכלוך לא נעימים לעין על חזית הנירוסטה שלו. בדיוק לשם כך מביאה לך ניקול, האחראית על מהפכת המטליות הלחות בבית, את המטליות הלחות לניקוי נירוסטה. בפשטות ובקלות את מנגבת את משטח הנירוסטה והוא מיד חוזר להיות נוצץ כקדם. את רק צריכה לשלוף, לנגב, לזרוק ולגרוף את המחמאות ... מיד יראו שאת בלעבוסטע.

את אוהבת לבשל ולפנק את המשפחה שלך במטעמים שאת מכינה להם. אין כמו הרגשת הנחת כשאת רואה את הילדים מתמוגגים מהאוכל של אמא. אבל מה עושים אחר כך עם כל הלכלוך שנשאר על משטחי העבודה, סביב הכיריים וברחבי המטבח?

את, שלא נותנת למטבח שלך להישאר מלוכלך, עסוקה מעל הראש בלקרצף ולהסיר את הלכלוך הקשה, מה שלעיתים פוגם בתחושת הסיפוק של הכנת האוכל.

לשם כך באה ניקול עם מטליות לחות חדשניות לקרצוף לכלוך קשה. צד אחד מכיל סיביים מיוחדים לקרצוף וצד שני עדין ורך לניגוב השאריות. המטליות מכילות חומר מסיר שומנים וחומר אנטיבקטריאלי מחטא ולכן הן יודעות להתמודד עם לכלוך עקשן על מגוון משטחים מהשיש, הכיריים ועד הכיורים .

השימוש במטליות המקרצפות חוסך לך את הצורך להשתמש בחומר ניקוי, בסקוטץ לקרצוף ואחריו במטלית לניגוב השאריות. מהיום – הכל מחכה לך במטלית אחת, את רק צריכה לשלוף, לנקות ולזרוק. ולך נותר ליהנות מהממלכה הפרטית שלך.
ניקיון מטבח כיריים סמרטוט ניקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד