י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפתעה מברזל

אספו פסולת וגילו פצצה ממלחמת העולם הראשונה

שני אספני אשפת ברזל, העמיסו פצצה חיה ממלחמת העולם הראשונה למכוניתם, מתוך מחשבה שמדובר במיכל גז ישן. בביתם במרחק של חצי קילומטר משם, הם הבינו את הסכנה, והזעיקו את המשטרה כדי שתרחיק את האנשים בסביבה

אספו פסולת וגילו פצצה ממלחמת העולם הראשונה
נפל פגז שאותר צילום: משטרת צפון יורקשייר

שני אספני אשפת ברזל שיכולה לבוא לשימוש, מצאו בין הברזלים פצצה חיה ממלחמת העולם הראשונה. הם הכניסו אותה למכוניתם, מתוך מחשבה שזהו רק מיכל גז ישן. רייצ'ל ווילס וסיימון בריסקום ביצעו את איסוף הפסולת הרגיל שלהם כמדי יום שני על שפת הנהר, כשמצאו את הפצצה החלודה. הם הכניסו אותו לרכבם יחד עם אשפה אחרת ונסעו הביתה בלי לדעת את הסכנה.

רק כשהם גירדו את הבוץ בבית במרחק של חצי קילומטר משם, הם הבינו את הסכנה. בני הזוג צילמו תמונה מהירה של הפצצה, עטפו אותה בשקי חול והזעיקו את שירותי החירום.

הם וכ-30 שכנים פונו בזמן שמחסום באורך 70 מטר הוצב ברחוב שלהם בקנארסבורו, צפון יורקשייר בריטניה. השניים סיפרו לתקשורת המקומית: "מצאנו כמה דברים ממש מוזרים, כולל מכונת תפירה משנת 1898, עגלות, כסף, נעליים, אבל אנחנו לא מאמינים שמצאנו את מה שמצאנו וזה היה בשידור חי, תארו לעצמך אם ילדים היו מוצאים את זה, בלתי מתקבל על הדעת".

האישה אמרה כי היא חושדת שההצפה האחרונה עקרה את הפצצה מן האדמה והוסיפה שהיא הייתה "עייפה, המומה ודומעת" מאז שראתה אותה ביום שני האחרון.

המשטרה אמרה כי מי שמוצא משהו שנראה כמו פצצה צריך להשאיר אותה במקום מבלי לגעת בו, להתרחק לפחות 30 מטרים ולהתקשר אליהם. משטרת צפון יורקשייר מסרה: "למרבה המזל, הצלחנו להיפטר מהחפץ, והתקרית הובאה לסיומה בצורה בטוחה. תודה לתושבי האזור על סבלנותם במהלך הטיפול באירוע".

אתר פסולת פצצה מלחמת העולם הראשונה נפל פגז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד