י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עוקב המטוסים

אחרי שגילה את מטוסו של מאסק: "מצאתי את המטוס של צוקרברג"

צעיר העוקב אחר מטוסו של אילון מאסק טוען שמצא את המטוס של מארק צוקרברג. "מצאנו את הסילון N68885 של מארק צוקרברג. המסעות הרבים מצביעים כי המטוס שלו" | הצעיר מתמחה בלעקוב אחר מטוסים פרטיים

אחרי שגילה את מטוסו של מאסק: "מצאתי את המטוס של צוקרברג"
המטוס של מארק צוקרברג צילום: Jack Sweeney בטוויטר

הצעיר הגאון שמשך את תשומת לבו של מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, לאחר שהחל לעקוב אחר המטוס הפרטי שלו, חשף השבוע כי הוא חשף מטוס אישי בו משתמש מיליארדר טכנולוגי אחר: מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג.

ג'ק סוויני, סטודנט באוניברסיטת מרכז פלורידה, כתב בחשבון הפייסבוק שלו, שהוא זיהה מטוס חדש הקשור לצוקרברג ותכנת מחדש את חשבון המעקב אחריו, "ובכן זה צריך להיות מדויק לחלוטין עכשיו", צייץ סוויני לצד תמונה לכאורה של המטוס. "מצאנו את הסילון N68885 של מארק צוקרברג. המסעות הרבים מצביעים כי המטוס שלו". סוויני לא סיפק פרטים נוספים כיצד קבע שהמטוס קשור לצוקרברג.

בעבר פורסם כי הבעלים של טסלה, איילון מאסק, ניסה לשלם לג'ק סוויני, שמנהל את חשבון @ElonJet בטוויטר, שעוקב אחר המטוס שלו, סכום של כמה אלפי דולרים כדי שיפסיק לעקוב אחריו, אך המשא ומתן ביניהם לא צלח. החשבון שעוקב אחר מטוסו של מאסק, מונה כ-427,000 עוקבים, חשבון הבוט @ElonJet עוקב ומפרסם את תנועות המטוס הפרטי של מאסק באמצעות נתונים שזמינים לציבור מרשות התעופה הפדרלית של ארה"ב, ומעשיו חוקיים לחלוטין.

לסוויני יש 15 חשבונות העוקבים אחר תנועות מטוסים פרטיים של גופי טכנולוגיה מפורסמים כמו ביל גייטס, בעליה של חברת 'מיקרוסופט' וג'ף בזוס, בעלי 'אמזון'. סוויני משתמש בנתוני טיסה זמינים לציבור כדי להפוך חשבונות טוויטר לאוטומטיים, העוקבים אחר תנועות מטוסים פרטיים בבעלותם או בשימושם של מספר אישי ציבור בולטים, כולל ג'ף בזוס וביל גייטס. כאשר פרצה מלחמת רוסיה-אוקראינה, סוויני הקים חשבון העוקב אחר יאכטות המקושרות לאוליגרכים רוסיים בולטים.

מארק צוקרברג מטוסים מעקב אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד