י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דרמה בעיירת החוף השלווה

מענקי הקורונה של העיר נשלחו לאדם בודד שבזבז בהימורים

פקיד בעיירה כפרית ביפן שלח לתושב מקומי כמעט 360,000 דולר בטעות. התושב בזבז את הכסף, שיועד למענק קורונה עבור תושבי העיר כולה, בהימורים מקוונים. כעת העירייה תובעת את האיש, שנעצר

מענקי הקורונה של העיר נשלחו לאדם בודד שבזבז בהימורים
עובד במשרד צילום: pixabay

תושבי העיירה היפנית אבו ציפו לקבל כל אחד תשלום של 775 דולר בחודש שעבר, כחלק מתוכנית סיוע לנפגעי מגפת וירוס הקורונה. אבל פקיד עירייה אחד העביר בטעות את כל תקציב הסיוע לקורונה של העיר, כמעט 360,000 דולר, למקבל יחיד ברשימת משקי הבית בעלי ההכנסה הנמוכה הזכאים לקבל את הכסף. לאחר שהבטיח להחזיר את הכסף, האיש הפסיד את הכול בהימורים ברשת.

האיש, שו טאגוצ'י, בן 24, הודה במשטרה כי הפסיד את הכסף בבתי קזינו מקוונים. יום קודם לכן, הרשויות עצרו את טאגוצ'י וכעת הוא נאשם בהונאה. אבו, בעלת אוכלוסייה של כ-3000 אנשים, עשויה להיות העיר היחידה עלי אדמות שבה כספי קורונה נעלמו על ידי מהמר, שקיבל את הכסף בטעות מנהלית. פרטי המקרה נפלו כרעם ביום בהיר על תושבי עיירת החוף הכפרית אבו.

"הופתעתי לשמוע את החדשות וגם נדהמתי מאיך שהוא בזבז את הכסף", אמרה יוריקו סואקאווה, בת 72, שמתגוררת באבו מאז שנולדה. "זה באמת לא ייאמן", כך דווח ה'ניו יורק טיימס'.

לאחר שפקידי העיר אבו הבינו את הטעות, הם ביקשו מטאגוצ'י את הכסף בחזרה, כך אמר ראש העיירה בנאום בערוץ היוטיוב של העיר. גב' סואקאווה, תושבת אבו, אמרה שזה היה חוסר מזל עבור עיירה שצלחה את המגיפה בהצלחה וקיוותה למשוך מבקרים למתחם הקמפינג החדש שלה על שפת הים.

"אני מקווה שהתדמית השלילית הזו של העיירה תירגע ושהיא תהפוך שוב למקום שטוף שמש ושקט", אמרה. "כל אחד עושה טעות, אז אני לא מאשימה את האיש הזה בזה, אבל הייתי רוצה שהוא יודה בפשע שלו ויחזיר לנו את הכסף שלנו".

קורונה הפקדה יפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד