י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הספידו 5 פעמים ביום"

לפיד לשותפיו: "זה לא נגמר, אנחנו עדיין כאן"

על רקע התערערות הקואליציה עם התפטרותה של הח"כית ממרצ, ראש הממשלה החליפי לפיד משדר מסר מרגיע לשותפיו בקואליציה. "הספידו אותנו כבר חמש פעמים ביום שידורים מיוחד – וחזרנו"

לפיד לשותפיו: "זה לא נגמר, אנחנו עדיין כאן"
יאיר לפיד צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר יש עתיד וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד מתייחס למשבר הפוליטי שנוצר בעקבות התפטרותה של חבר הכנסת רינאוי זועבי, ומעביר מסר לשותפים בקואליציה כי למרות המשבר הממשלה עדיין כאן.

"אמרו שבחיים לא נקבל את המנדט להקים ממשלה – קיבלנו. אמרו שהממשלה לעולם לא תקום – קמה. אמרו שהיא לא תשרוד את החודש הראשון – שרדה. אמרו שלא נצליח להעביר תקציב – עבר. אמרו שלא נגיע למושב הקיץ – הגענו. אמרו שלא נתאושש מפרישת סילמן – התאוששנו", כתב לפיד

יו"ר יש עתיד הוסיף: "הספידו אותנו כבר חמש פעמים ביום שידורים מיוחד – וחזרנו". הוא התייחס למשבר כעת עם התפטרותה של זועבי ואמר: "עכשיו אותם אנשים אומרים לכם שהכול נגמר – לא נגמר. אנחנו כאן", הבהיר.

לפיד העביר מסר לשותפים בקואליציה: "הממשלה הזו היא הדבר הנכון למדינת ישראל ולעם ישראל. אין לנו שום כוונה להיכנע או לוותר עליה. אין לנו שום כוונה לתת לביבי ובן גביר הזדמנות להרוס את המדינה. נעשה מה שאנחנו עושים כל פעם מחדש: נשב עם מי שצריך לשבת, נתקן כל מה שצריך לתקן".

"ועוד מילה אחת לחברים שלי בקואליציה", כתב לפיד, "כן, לפעמים זה קשה. אתם יודעים מה, זה אמור להיות קשה. לשנות את ההיסטוריה זו לא משימה קלה. אנחנו עושים משהו שהוא גדול מכולנו. מצילים את מדינת ישראל, את הדמוקרטיה שלנו. יש כוחות גדולים – ואפלים - שנאבקים בנו. עד עכשיו ניצחנו אותם – נגד כל הסיכויים – כי היינו נחושים ועבדנו יחד. זה מה שאנחנו הולכים לעשות גם בהמשך". לבסוף הוא חותם: "רק ביחד ננצח".

ג'ידא רינאוי זועבי יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד