י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אידיאולוגיה נאצית

סבא ונכד נעצרו בגין הפעלת "אקדח רפאים" מאחורי הבית

קלייטון הובי, 18, וקרי שונק, 64, הואשמו בגין פעילות בלתי חוקית בקונטיקט ארה"ב, הצמד בנה רובים ואקדחים מתחת לסככה הממוקמת בחצר האחורית של הבית. שלושה רובי רפאים עם 15 מחסניות וכ-1,000 כדורים של תחמושת נמצאו במקום

סבא ונכד נעצרו בגין הפעלת "אקדח רפאים" מאחורי הבית
משטרת איסט המפטון: אילוסטרציה צילום: East Hampton Police

נער וסבו נעצרו בביתם בקונטיקט ארה"ב בגין בניית אקדחים רפאיים, הם ייצרו רובי AR-15 בסככה מאולתרת בחצר האחורית שלהם.

קלייטון הובי, בן 18 וקרי שונק, בן 64, נלקחו ביום שני האחרון למעצר על ידי משטרת איסט המפטון לאחר שלשכן נודע על מעשיהם, כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'.

מספר רובי 'רוחות רפאים', כולל מספר רב של AR-15 נמצאו ב"שלבי הרכבה שונים" ושלושה אקדחים מפולימר, וכן 15 מחסניות במצב טוב, אפוד חסין כדורים ועליו תגי המשטרה המקומית וכ-1,000 כדורים של תחמושת נתפסו.

אחד מרובי ה-AR-15 הגדולים הוסב לירי אוטומטי לחלוטין, ממש כמו מקלע. השניים הואשמו בקשר למבצע הסודי. הובי נעצר בגין 23 סעיפים של ייצור נשק והחזקת נשק. הוא מוחזק כעת במעצר עם אפשרות שחרור בערבות בסך 250,000 דולר. על שונק הוטלו 22 סעיפי אישום ביחס לפעילות הבלתי חוקית. הוא הואשם גם בהפרעה לשוטר ועצור עם אפשרות שחרור בערבות בסך 100,000 דולר.


הציוד שנמצא בסככה: צילום East Hampton Police

כלי נשק מתוצרת פרטית, הידועים גם בתור "רובי רפאים" או כלי ירייה תוצרת בית, מפורקים לחלקים שבדרך כלל מגיעים בערכה וצריכים הרכבה. אין להם מספר סידורי, מה שהופך אותם לבלתי ניתנים לאיתור. ביום שני, על הרובים שנמצאו היו מספרים סידוריים מזויפים, כך פרסם העיתון המקומי 'מידלטאון'.

בין מאגר הנשק הבלתי חוקי שנמצאו היה גם ספר עם נרטיב ימני קיצוני, שכותרתו 'ג'יימס בונד של העני', שנכתב על ידי הסופר הניאו-נאצי האמריקאי קליי קלקסטון. ספרים מסוג זה מגלמים אידיאולוגיות ומחשבות של מיליציות הימין הקיצוני, כמו גם דרכים לבנות נשק, פצצות ותחמושת מאולתרים.

לאחר מעצרם של השניים, הובי אמר למשטרה המקומית שהוא קנה את הנשק והתחמושת באינטרנט, כך דיווחה עיתון Middletown Press. הוא אמר שהוא ביצע את הרכישות כדי להגן על משפחתו ולא היה לו כוונה להשתמש בהן כדי לפגוע באנשים.

קונטיקט אידיאולוגיה ימין קיצוני נשקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד