ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
גלו ערנות

עצוב: נקבע מותם של שני אחים שנשכחו ברכב

כוחות ההצלה שהוזעקו לחורה שבנגב, ביצעו פעולות החייאה בשני ילדים, אחים, שנמצאו ללא הכרה ברכב נעול | עם הגעתם לבית החולים קבעו הרופאים את מותם | מוקדם יותר אותר נער כבן 15 שטבע במאגר מים בשטח פתוח בנגב

עצוב: נקבע מותם של שני אחים שנשכחו ברכב
אילוסטרציה צילום: Unsplash

כוחות ההצלה הוזעקו בשעה האחרונה (שישי) ליישוב חורה שבנגב, וביצעו פעולות החייאה בשני ילדים שננעלו ברכב. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים העניקו במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה ב-2 ילדים.

עם הגעתם לבית החולים נקבע מותם של השניים, אחים בני 3 ו-7.

פראמדיק מד"א אניס אבו דעבס וחובש בכיר במד"א מאלק אבו ערארה סיפרו: "סמוך לכיכר הכניסה לחורה חברנו עם רכב פרטי שהביא אלינו את 2 הילדים שהיו חמים מאוד למגע. סיפרו לנו שהם שהוו זמן ממושך ברכב סגור וחולצו ממנו כשהם מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל קירור, הנשמות וביצוע עיסויים. הכנסנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבי"ח כשמצבם קריטי."

מוקדם יותר אותר נער כבן 15 שטבע במאגר מים בשטח פתוח דרומית לצומת שוקת שבנגב צוותי מד"א דיווח כי לאחר פעולות סריקה נרחבות הנער אותר וחולץ מהמים ללא סימני חיים. רופא קבע את מותו.

ד"ר אנטולי פלומבוים רופא משטרתי ומתנדב מד"א סיפר: "בשעות הבוקר התקבל דיווח על הנער שנעדר במאגר המים. לאחר שעות רבות של חיפושים הוא אותר מחוסר הכרה במים וחולץ. ביצעתי בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצתי לקבוע את מותו."

רכב שכחת ילדים ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד