י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תעלומה בבריטניה

"כמו בסרט אימה": הלקוחות בסופרמרקט קרסו בזה אחר זה

כוחות משטרה וכוחות רפואה באנגליה הוזעקו לאחר קריאת חירום על שבעה אנשים שסבלו מבעיות נשימה קשות בסניף רשת מזון מקומית. שירות הכיבוי של ווסט מידלנדס אמר כי כ-150 אנשים פונו מהסופרמרקט

"כמו בסרט אימה": הלקוחות בסופרמרקט קרסו בזה אחר זה
משטרת ווסט מידלנס: אילוסטרציה צילום: משטרת ווסט מידלנס

שבעה אנשים שסבלו מבעיות נשימה ביום שישי האחרון בסניף רשת 'סיינסברי'ס' בלונגברידג', מערב מידלנדס בבריטניה, קיבלו טיפול רפואי במקום, וחלקם פונו לבית חולים.

הקונים של הרשת פונו מהחנות לאחר דיווחים על 'אנשים שקורסים' עקב בעיות נשימה. שבעה אנשים בלונגברידג' טופלו בזירה בשל תסמינים נשימתיים, כולל שניים שנלקחו לבית החולים.

אחת הלקוחות קירסטי-לואיז באסט אמרה שהיא חולה, היא כתבה בפייסבוק לאחר מכן כדי ליידע אחרים שהיא "בסדר". קירסטי כתבה: "אני והחברים שלי טופלנו על ידי פרמדיקים. אנחנו בסדר. השתעלנו, היינו חולים והיו לנו כאבי גרון".

ה'דיילי מירור' מדווח, כי אופיו המלא של התקרית אינו ידוע, אך פקידי העיר אמרו שיש מספר חנויות נוספות עם חולים, וכן מכללה סמוכה שפונתה. שירות הכיבוי של ווסט מידלנדס אמר כי כ-150 אנשים פונו מהסופרמרקט. עדי ראיה סיפרו כי ראו אנשים מתעלפים במעברים כמו "סצינות מסרטי אסונות".

אחד הקונים אמר: "הבן שלי היה בפנים באותו זמן ואמר שהוא ראה אנשים מתנשפים בנשימה וזוג התעלף. הוא אמר שהתגובה של הצוות ושירותי החירום הייתה די מהירה אבל זה היה די מפחיד. היו אנשים בחליפות נגד חומר כימי, ושוטרי זיהוי פלילי ועוד כל מיני. זה היה מטורף לחלוטין".

אחד מעדי הראייה אמר: "המשטרה אמרה שהייתה תקרית שכללה סוג של גז. אנשים היו על הרצפה והתנשפו באוויר לאחר שהתמוטטו".

אנגליה משטרה מצב חרום גז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד