י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שבוע פוליטי מתיש

בנט על המשבר בקואליציה: "קשה, אבל עתיד המדינה בסכנה"

סמוך לכניסת שבת: ראש הממשלה נפתלי בנט מתייחס לראשונה למכתב הפרישה מהקואליציה, של חברת הכנסת ממרצ,  ג'ידא רינאווי זועבי וטען: "אסור לוותר, אין לנו מדינה אחרת" | בפוסט ארוך שפרסם בפייסבוק הוסיף: "קשה. אבל עתיד המדינה בסכנה. כולנו חייבים לעמוד חזקים"

בנט על המשבר בקואליציה: "קשה, אבל עתיד המדינה בסכנה"
נפתלי בנט צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

"אסור לוותר. אין לנו מדינה אחרת", כך פותח ראש הממשלה נפתלי בנט פוסט בפייסבוק בו הוא מתייחס למשבר הפוליטי סביב הודעת הפרישה של חברת הכנסת זועבי ממרצ מה שמערר עוד יותר את היציבות הממשלתית.

ראש הממשלה בנט ציין כי "לפני כשנה, אחרי 4 סבבי בחירות, על סף בחירות חמישיות, כאשר המדינה מלקקת את פצעי פרעות ״שומר החומות״ ובעיקר —ייאוש רחב ותחושה שהמדינה תקועה ומסוכסכת - קיבלתי החלטה קשה לעשות מעשה ולהקים ממשלת הצלה".

"הרעיון היה פשוט", כותב בנט, "אני איש ימין, ואינני משנה את אמונותיי. אקים ממשלה יחד עם ידידי יאיר לפיד, יחד עם אנשי מרכז, ימין, ושמאל, וגם מנסור עבאס, ונסכים כולנו להניח בצד מחלוקות אידיאולוגיות, ונתמקד בלהחזיר את המדינה לתפקוד. כולנו, כולל אני, נצטרך להתפשר. אף אחד לא יהיה מרוצה ב-100%, אבל גם אף מגזר לא יידרס על ידי הממשלה".

בנט מרוצה מהקמת הממשלה והוא מציין את ההישגים שלה, תוך שהוא תוקף את האופוזיציה "מולנו ניצבת מכונת רעל שקרית שמציירת אותנו כבוגדים.
שמאשימה את הממשלה בכל פיגוע טרור, כאילו ישראל לא חוותה אלפי פעולות טרור מזה 130 שנה, כאילו לא היה גל טרור סכינים לפני שש שנים בו נרצחו 50 אזרחים".

"מכונת הרעל גובה מחירים. הצליחו לשבור את נפשה של עידית סילמן", מציין בנט, שמוסיף כי "חברי סיעתי מצויים תחת איומים מתמידים שכמעט בכל שבת מפגינים מול ביתו של ניר אורבך עם שילוט שמאשים אותו ברצח יהודים". כך "אשתי גילת ובני הבכור יוני קיבלו מכתבי איומים עם קליע חי מאשה שמוחה נשטף, והיא משוכנעת שמשפחתי צריכה למות בשל החלטותיי".

"נכון, קשה", מתייחס רה"מ למשבר הקואליציוני הנוכחי "אבל עתיד המדינה בסכנה. עלינו להילחם ולנצח את הטרור הפלסטיני, ועלינו להילחם לשמור על האחדות בעם שלנו פנימה", הוא חותם "אין לנו ארץ אחרת. לכן, כולנו חייבים לעמוד חזקים".

נפתלי בנט קואליציה משבר פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד