י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הרוגים ופצועים רבים

צפו: מזג אוויר סוער עם סופות טורנדו פגעו במספר ערים בגרמניה

סופות טורנדו ומזג אוויר קיצוני הותירו שובל של הרס במערב גרמניה ביום שבת. עשרות נפצעו בפדרבורן, הממוקמת במדינה הגרמנית המאוכלסת ביותר של נורדריין-וסטפאליה. יותר ממאה אנשים נלכדו בבריכת שחייה

צפו: מזג אוויר סוער עם סופות טורנדו פגעו במספר ערים בגרמניה
חפצים עפים באוויר צילום: צילום מסך

סופות טורנדו שטפו חלקים במערב גרמניה, אדם אחד נהרג ועשרות אחרים נפצעו, כך אמרו גורמים רשמיים בשבת.

שירות מזג האוויר של גרמניה מסר שסערה בימים האחרונים יצרה שלוש סופות טורנדו בסך הכל שהביאו להרס רב. גבר בן 38 בעיר ויטגרט, נהרג לאחר שספג פציעות בראשו, כך מסרה המשטרה לתקשורת המקומית.

המדינה המאוכלסת ביותר בגרמניה, נורדריין-וסטפאליה, סבלה מנזקים חמורים, 43 בני אדם נפצעו בעיר פדרבורן, כאשר 30 אנשים פונו לבית החולים. "חפצים הועפו במרחק של קילומטרים משם. אינספור גגות עפו או ניזוקו. עצים רבים עדיין מונחים על מכוניות הרוסות", כך מסרה המשטרה.

בעיירה ליפשטאדט, יותר מ-100 בני אדם נלכדו זמנית בבריכה חיצונית לאחר שעצים שנפלו חסמו את היציאה. "לכל אזור העיר נגרם נזק כבד", נמסר משירות הכבאות של ליפשטאדט. בבלנשטדט, במזרח מדינת סקסוניה-אנהלט, מתו שני אזרחים צרפתים לאחר שמשב רוח חזק תפס את מצנח הרחיפה הממונע שלהם זמן קצר לאחר ההמראה. "נראה שהם נפגעו ממשב רוח שגרם לקריסה של מצנח הרחיפה, וכלי הרכב האווירי התרסק על שדה מגובה של כ-40 מטר'' כך מסרה המשטרה.

הרשויות בבוואריה מסרו כי 14 בני אדם נפצעו ביום שישי כאשר בקתת העץ קרסה במהלך סערה באגם ברומבך, דרומית לנירנברג. בין הפצועים היו מספר ילדים ואישה בת 37, שפונתה עם חבלות קשות לבית החולים.

 

גרמניה טורנדו פצועים הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד