ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סוכן קטלני

נחשף: איש שירות חשאי ניצל את מעמדו ואיים לרצוח יהודים

מרגל מהשירות החשאי הבריטי MI5 השתמש במעמדו כדי להטיל אימה על סביבתו לפני שעבר לחו"ל, משם המשיך בעבודת המודיעין תוך כדי חקירה נגדו. הוא איים לרצוח יהודים והחזיק חומר נגד יהודים

נחשף: איש שירות חשאי ניצל את מעמדו ואיים לרצוח יהודים
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

ה-BBC חשף כי אזרח בריטי מרגל בשירות החשאי MI5 שלא ניתן לנקוב בשמו למרות ראיות שהוא מהווה איום על נשים ויהודים, לאחר שהממשלה פנתה לבית המשפט כדי לעצור את פרסום שמו, מהעדויות עולה כי הוא ימני קיצוני עם עבר אלים. במאבק משפטי חסר תקדים, טען תאגיד השידור הבריטי ה-BBC כי לנשים יש זכות לדעת את זהותו והיא תגן על קורבנות פוטנציאליים מפגיעה.

ה-BBC התנגד לניסיון של הממשלה לעצור את פרסום החקירה רחבת ההיקף, אך את שמו של הסוכן בית המשפט לא אישר לפרסם. על פי הדיווח, בת', אזרחית בריטית אוימה על ידו ברצח, היא סיפרה שהוא היה בסדר בהתחלה, אבל עם הזמן הוא הפך לקיצוני, אובססיבי לאלימות ואכזריות. לדבריה, הוא ניצל את תפקידו בשירותי הביטחון הבריטיים כדי להטיל אימה על סביבתו.

עוד דווח, כי הוא אסף נשק ואהב סרטוני טרור של הוצאות להורג ורציחות, הוא אמר לה שהיא לא תוכל לדווח על התנהגותו בגלל מעמדו. הוא נעצר אך שוחרר בשל תפקידו ומעמדו, המשטרה מתעקשת שהחקירה בתיק הופסקה מחוסר ראיות. לאחר שניסה לרצוח אותה שוטרים הגיעו לבית, ובמהלך חיפוש בבית שוטרים גילו חומר קיצוני - כולל אביזרים נאציים אישיים של הסוכן. ה-BBC דיווח על שהגיע לידיהם יומן פרטי שבו כתב הסוכן על "הרג יהודים". הוא גם כתב על הריגת המתלוננת.

עוד דווח, כי סוכן השירות החשאי איים על אמא וילדה, "הוא אמר שהוא יוכל להרוג גם אותי ואת הבת שלי, ואז לשים את הגופות שלנו איפשהו ואף אחד לא יידע מי אני" סיפרה האמא ל-BBC. האמא גילתה שהוא שהה שנים רבות בבריטניה תוך שימוש בשמה, כדרך להסתיר את זהותו האמיתית, בעודו מקבל תשלום כסוכן MI5.

איום ברצח סוכן סמוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד