י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת הפגישה עם לפיד

רה"מ בנט מעריך: "האופוזיציה תישבר לפנינו"

הטלטלות בקואליציה: רה"מ נפתלי בנט התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה, לזעזועים אותם חווה הקואליציה והחששות מפני פורשים נוספים: "אף אחד לא יהיה 100% מרוצה" | ברקע פגישת ח"כ זועבי עם לפיד אמר בנט: "לשים את טובת המדינה לפני האינטרס הציבורי הצר"

רה"מ בנט מעריך: "האופוזיציה תישבר לפנינו"
ישיבת ממשלה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט מתייחס למשבר הפוליטי סביב פרישתה של חברת הכנסת רינאוי זועבי, ולקראת פגישה שתקיים היום (ראשון) עם ראש הממשלה החליפי, כאשר זועבי מצידה מתכננת להגיע עם רשימת דרישות, הוא דורש לשים את טובת המדינה לפני האינטרס הציבורי הצר.

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר אמר ראש הממשלה, "למרות הטלטלות שהקואליציה עוברת, והיא עוברת", הוא הוסיף, "אם חברי כנסת משמאל מרגישים שהממשלה ימנית מדי, וחברי כנסת מימין מרגישים שהממשלה שמאלנית מדי - סימן כנראה שהממשלה במקום טוב באמצע".

בנט ציין עוד כי הממשלה היא ביצועית וטובה, "שמניחה בצד מחלוקות אידאולוגיות ופשוט דואגת לאזרחים. זו המשמעות של פשרה. זו ממשלה טובה לישראל ואנחנו לא מוותרים", לדבריו, "כדי להתגבר על המהמורות עלינו לשים את טובת המדינה מעל האינטרס המגזרי הצר".

"כולנו צריכים להבין שאף אחד לא יהיה 100% מרוצה. זאת עבודה קבוצתית ולא אישית", כך בנט במסר לח"כית הפורשת שפתחה במו"מ על חזרה לשורות הקואליציה, "אני בטוח שאם כולנו נמשיך לגלות רצון טוב – הממשלה תצלח את כל המשברים", חתם בנט.

בחלק הסגור של הישיבה, הוסיף ראש הממשלה ואמר לשרים, "אני לא יודע לנבא אבל אני חושב שהסיכויים שהשבירה תהיה באופוזיציה הם דרמטיים", הוא ביקש "כולנו צריכים לצאת מגדרנו לא לתקוע אצבע בעין לצד השני. אף אחד לא נדרש לוותר על האידיאולוגיה במילימטר, רק לדעת שהממשלה הזו עוסקת בדברים המעשיים של מדינת ישראל וכרגע לא נכריע את הדברים האידיאולוגיים".

נפתלי בנט ג'ידא רינאוי זועבי יאיר לפיד קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד