י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרישת ח"כ זועבי

עשרות הפגינו מחוץ לביתו של ח"כ אורבך: "קצת אומץ"

עשרות פעילי מחאה מבני הציונות הדתית שהו במהלך השבת סמוך לביתו של ח"כ ניר אורבך בפתח תקווה, וקראו לו להפיל את הממשלה, במוצאי שבת הצטרפו אליהם מאות איש מתושבי פ"ת ופצחו ב'ריקוד מחאה' נגד החברות בממשלה בתמיכת הערבים

עשרות הפגינו מחוץ לביתו של ח"כ אורבך: "קצת אומץ"
הפגנה מחוץ לבית ניר אורבך צילום: באדיבות המצלם

עשרות פעילי תנועת "פתאום קם העם" ותנועת "מחאת הקו האדום" שבתו השבת במאהל המחאה מול ביתו של ניר אורבך ממפלגת ימינה. ובשעה זו, מתקיימת הפגנת מחאה נגד ניר אורבך. המפגינים קוראים יש לפרק את ממשלת בנט-לפיד בהקדם.

המפגינים דרשו מאורבך "לפרוש מקואליציית בנט־לפיד־מנסור עבאס, שנתמכת בימים האחרונים על ידי הרשימה הערבית המשותפת, ו"לחזור חזרה הביתה לימין האמיתי והערכי. חסר עוד קצת אומץ, ואנו מאמינים שתעשה את הצעד הנכון ותפיל את הממשלה הרעה הזו".

ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה אמר: "אנו לא עוצרים עד שנשמע שהממשלה הזו, שנתמכת על ידי המשותפת, נופלת סופית. הממשלה הזו עשתה נזקים שייקח שנים לתקן אותם. צריך להפיל אותה לפני שהיא תפיל את מדינת ישראל שלנו".

אלרואי אריה, יו"ר תנועת "פתאום קם העם": "השבוע הזה הוא שבוע גורלי למדינת ישראל. זוהי ההזדמנות להפיל את הממשלה הנוכחית ולהקים ממשלה יהודית ולאומית. אנו קוראים לניר - זו ההזדמנות האחרונה שלך להיות השליח להחלפת הממשלה. שוב הביתה, הרם קרן ישראל עמך".

בחדשות 12 דווח בסוף השבוע כי חבר הכנסת ניר אורבך אמר למקורביו כי מאס בשותפות הקואליציות עם רע"מ וציין כי הוא אינו מתרגש מפרישתה של ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי ממרצ מהקואליציה, "סיימתי להבין את הצרכים הלאומיים של הח"כים הערבים בקואליציה הזו. אם זועבי רוצה ללכת – שתלך".

"הניסוי של השותפות בקואליציה עם הח"כים הערבים נכשל, הגיע הזמן להבין את זה", הוסיף אורבך שבאחרונה הציב שלוש דרישות לראש הממשלה כדי שתקודם מדיניות ימין בממשלה הנוכחית.

עוד הוסיף אורבך בשיחה עם מקורביו: "אני לא מוכן לשמוע יותר על הגחמות שלהם בענייני הר הבית ומילים כמו כיבוש, ולא מעניינות אותי הדרישות שלה", הוא העריך כי "אם ח"כ זועבי תפסיק להצביע עם הקואליציה - העסק גמור".

המחאה סמוך לבית חה"כ אורבך

ניר אורבך ג'ידא רינאוי זועבי פרישה מהקואליציה מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד