ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מושיטים יד

שמחה מהולה בעצב: אלמנת הנרצח בפיגוע בבני ברק חבקה בן

אלמנתו של הקדוש אבישי דוד יחזקאל שנרצח בפיגוע המחריד שהתרחש לפני פחות מחודשיים בעיר בני ברק חבקה בשעה טובה ומוצלחת בן זכר • דווקא כעת זה ההזדמנות שלנו להושיט לה יד שחלילה לא תצטרך להתמודד לבד במציאות העגומה הזו

שמחה מהולה בעצב: אלמנת הנרצח בפיגוע בבני ברק חבקה בן
אבישי דוד יחזקאל הי"ד צילום: באדיבות המצלם

אלמנתו של האברך הקדוש הרב אבישי דוד יחזקאל שנרצח בפיגוע האכזרי בעיר בני ברק בשלהי חודש אדר ב', חבקה בחסדי שמים בן זכר ביום שישי האחרון, דבר שהפך לשמחה עצומה בקרב המשפחה השבורה אשר אין לה מנחם מאז הסתלקותו של האב הקדוש שנהרג בידי בן עוולה ברחובות העיר בני ברק.

לחצו כאן וסייעו למשפחה>>>

האברך המופלא הרב אבישי דוד יחזקאל היה מהאברכים החשובים והמוכרים בעיר בני ברק. כבוגר ישיבת "משכנות התורה" הוא השקיע את כל כוחותיו בעסק התורה בצורה מעוררת התפעלות.

יחד עם רעייתו הוא הקים את ביתו על אדני התורה והיראה ואף זכה לפני כשנתיים לחבוק את בנו הבכור. מכריו מספרים על אדם מופלא, שתמיד האיר פנים לכל אדם באשר הוא. במהלך חייו הוא אף שימש כמלמד בתלמוד תורה "אור דוד" בעיר.

בתאריך כ"ז אדר ב' יצא המנוח יחד עם בנו בן השנתיים להליכה בסמוך לביתו, אז הוא שמע לפתע יריות, במהירות הוא ניסה לחזור לביתו לא לפני שהוא מתריע את העוברים ושבים שיחזרו אף הם לבתיהן. בדרך הוא נתקל בידי בן העוולה שירה בו מספר יריות ובמקום הוא עלה לשמי מעלה למגינת לב.

כעת שמחה עצומה בבית המשפחה האבלה, כאשר האלמנה חבקה בן זכר פחות מחודשיים לאחר הרצח הנורא. אבל מבעד לשמחה שוררת עצבות נוראה שהילד הקטן נולד אל תוך מציאות עגומה ללא אב שיחבק אותו, ללא אב שיגדל אותו לתורה ולחופה ולמעשים טובים.

תנסו שנייה לדמיין את הילד הקטן שיגדל ללא אב, את האלמנה השבורה שכעת צריכה לגדל את בנה ממש לבד. תנסו שנייה להיכנס לראשה של האלמנה שאין לה מנחם, אין לה משען ולא משענת וכעת צריכה לגדל את שני ילדיה ממש לבד לבד. אנחנו חייבים להושיט לה כעת יד, חייבים לסייע לה בגידול הילד, שחלילה לא תשאר לבד.

דווקא כעת, רגע לאחר שהיא חבקה בן זכר זה ההזדמנות שלנו להושיט לה יד, להבטיח לאלמנה ולילד הקטן שלעולם לא נשכח אותם, לעולם לא נשאיר אותם לבד. כעת זהו הרגע שהם חייבים אותנו, רגע שאנו חייבים להיות שם לצידם. הקליקו כאן וכעת ותסייעו לאלמנה היולדת שנותרה לבדה.

לחצו כאן וסייעו למשפחה>>>

קופת העיר פיגוע בבני ברק אבישי דוד יחזקאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד