י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

עשרות רבנים ומורי הוראה השתתפו בועידה השנתית לרפואה והלכה של מאוחדת ויד הרמ"ה

בוועידה שהתקיימה באולם קברנה בבית שמש השתתפו גם רבני בתי החולים, יועצים רפואיים וצמרת הרפואה בישראל

עשרות רבנים ומורי הוראה השתתפו בועידה השנתית לרפואה והלכה של מאוחדת ויד הרמ"ה
הועידה השנתית צילום: יח"צ

עשרות רבנים, דיינים, פוסקים ומורי הוראה שייצגו את כלל הקהילות והחוגים מבית שמש וכל שכונות העיר, השתתפו השבוע בוועידה הלכתית-רפואית שהתקיימה ע"י מאוחדת ומכון יד הרמ"ה. בוועידה שהתקיימה באולם קברנה בבית שמש השתתפו גם רבני בתי החולים, יועצים רפואיים וצמרת הרפואה בישראל.

הוועידה שמתקיימת מידי שנה, זו השנה התשיעית, לזכרו של עמוד ההוראה מרן הגאון הגדול רבי משה הלברשטאם זצ"ל שלשמו ולהמשכת דרכו בקודש הוקם מכון יד הרמ"ה, כבר נודע לשם ולתהילה ונהפך לבמה המרכזית ותל-תלפיות לבירור עניני הלכה ורפואה, ומכל רחבי הארץ ומחו"ל נרשמה היענות גדולה להשתתפות בוועידה חשובה זו.

את האירוע פתח והנחה מנהל המגזר החרדי במרחב בית שמש ר' אלתר הורביץ שהזכיר את הקשר החשוב וארוך השנים בין רבני העיר והשכונות לבין הרופאים בבית שמש, והעובדה שהוועידה היוקרתית מתקיימת לראשונה השנה בעיר בית שמש מסמלת את החשיבות שמאוחדת רואה בפיתוח כלל השירותים בעיר בית שמש.

בפתיחת הוועידה נשא דברים מר עופר משולם מנהל מחוז ירושלים במאוחדת שהרחיב על ההתפתחות הגדולה של מאוחדת בעיר גם בשכונות הוותיקות עם הוספת שירותים בלעדיים והצטרפות רופאים מומחים לצוותי הרפואה בעיר, ובעיקר בשכונות החדשות מאוחדת היא הקופה הראשונה בכל שכונה ושכונה עם מרפאה וגם עם מוקד שבת לרווחת הלקוחות תושבי העיר.




מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד