י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תופעה נפוצה

"הפך לשגרה": ירה באוויר ליד ביתו - וייכנס לכלא

ל 3.5 שנות מאסר נגזרו על נאשם שירה מאקדח באוויר בלב שכונת מגורים ליד ביתו | בית המשפט: בעבר השתמשו במקלות ובאבנים ובמקרים החמורים נעשה שימוש בסכינים. בשנים האחרונות ניתן לראות שבסכסוכים פעוטים רובים נשלפים וירי בשכונות מגורים הפך לשגרה ממש"

"הפך לשגרה": ירה באוויר ליד ביתו - וייכנס לכלא
אילוסטרציה צילום: unsplash

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר עונש של 3.5 שנות מאסר על הנאשם שירה מאקדח באוויר בלב שכונת מגורים ליד ביתו ברהט.

בגזר הדין צוין, כי "התופעה של החזקת נשק שלא כדין נפוצה מאוד והיא הגיעה לממדים בלתי נסבלים, במיוחד בחברה הערבית. בעבר, באירועי האלימות בחברה הבדואית השתמשו במקלות ובאבנים ובמקרים החמורים נעשה שימוש בסכינים ושבריות. ובשנים האחרונות, למרבה הצער, ניתן לראות שבסכסוכים פעוטים- לעתים על רקע ריב שגרתי בין ילדים- רובים נשלפים וירי בשכונות מגורים הפך לשגרה ממש. השלכות המצב על שלום הציבור וביטחונו ועל תחושת הביטחון האישי במרחב הציבורי, ניכרות ובולטות. והציבור משווע לשינוי. והעיניים נשואות למערכת אכיפת החוק."

הנאשם נידאל אבו מדיעם יצא בשעת לילה מאוחרת מבניין מגוריו ברהט עם אקדח חצי אוטומטי 9 מ"מ וירה באוויר מספר יריות. שכנתו של הנאשם שמעה את קולות הירי, פתחה את דלת ביתה, ואז הנאשם ניגש אליה, דחף בכוח את הדלת וזרק את האקדח לתוך סלון ביתה. הנאשם הודה והורשע בביצוע עבירות של נשיאת נשק ותחמושת וירי מנשק חם באזור מגורים.

בית המשפט המחוזי בב"ש קיבל את עמדת הפרקליטות, שיוצגה ע"י עו"ד חיים שוייצר מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), לפיה עבירות נשק הפכו למכת מדינה ויש צורך בענישה מחמירה ומרתיעה, והשית על הנאשם עונש של 42 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס.

ירי גזר דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד