י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"בן אדם זהב"

ה'שבת גוי' האהוב של לייקווד הלך לעולמו

בלייקווד הלך לעולמו ידיד גדול של היהודים, צעיר מקומי בן 22 שהתנדב בארגון השומרים המקומי, והיה גוי של שבת, הוא היה מוכר מאד בקהילות החרדיות, ולקח חלק באבטחה וסיוע באירועים רבים | תושב העיר: "הוא היה אדם זהב"

ה'שבת גוי' האהוב של לייקווד הלך לעולמו
ילצין קבאלרו צילום: Lakewood alerts

תושבי לייקווד וארגון השומרים המקומי המומים מפטירתו הפתאומית של חבר הארגון, שהיה מתנדב באופן קבוע בארגון בימי שבת, הצעיר ילצין קבאלרו, בן ה-22 שלא התעורר משנתו. הוא היה מוכר כמתנדב מיחידה מס' 57 ופנים מוכרות ואהובות בקרב רבים מתושבי לייקווד, כ'גוי של שבת' שעזר למאות משפחות והשתתף בעשרות אירועים ובימי משבר וחירום.

בהודעת ארגון השומרים של לייקווד נאמר: בנוסף להיותו חבר בארגון השומרים, נרשם ילצין לאקדמיה לשוטרים, כשכוונתו הייתה להיות שוטר כדי להמשיך ולשרת את הקהילה שאהב - ושאהבה אותו לכל החיים, תושבי לייקווד וארגון השומרים מביעים הזדהות ותנחומים עמוקים למשפחת קבאלרו. ילצין מעולם לא שכח את משימתו לשפר את חייהם של אחרים, ולעולם לא נשכח אותו ואת התנדבותו". כך דווח באתר Lakewood Alerts.

אחד מתושבי העיר אמר ל'בחדרי חרדים' כי ילצין היה מוכר מאד בכל האזור "הוא היה אדם זהב שכולם אהבו, הוא הכיר כאן את כולם, הוא רק בן 22 וזה היה הלם גדול, הוא רצה להיות שוטר כדי לעזור ליהודים כאן".


ילצין קבאלרו בפעילות ובשמחות בקהילות החרדיות בלייקווד.

גורמים נוספים ממחוז לייקווד ומחוז אושן הביעו את תנחומיהם על פטירתו של ילצין קבאלרו בדמי ימיו; "נשבר הלב לשמוע על מותו של ילצין, הוא הקדיש למעלה מ-5 שנים מחייו כדי לעזור להגן על הקהילה שלנו כחבר בארגון השומרים", כך אמר ראש עיריית לייקווד, ריי קולס. "אני מנחם את משפחתו, יקיריו ואחיו ואחיותיו בארגון השומרים, יהי זכרו ברוך".

מפקד משטרת לייקווד, גרג מאייר, ספד לו גם כן ואמר: "בשם הגברים והנשים של משטרת לייקווד, אנו מנחמים את חברי ארגון השומרים ומשפחתו של ילצין על האובדן הפתאומי של ילצין מיחידה 57, הוא היה צעיר, אני זוכר שראיתי אותו באירועים שונים ותמיד היה תענוג לעבוד איתו".

גם משרד השריף של מחוז אושן פרסם השתתפות בצער על אובדן ילצין: "היה תמיד תענוג לעבוד איתו, הוא תמיד היה מוכן לעשות את הקילומטר הנוסף כדי לעזור לכל מי שהוא יכול, חברי המשרד שלנו מביעים את אהדתנו העמוקה למשפחתו ולקהילת לייקווד שלו שהוא אהב לשרת ולהגן עליה", אמר השריף של מחוז אושן, מייקל מסטרונרדי.

משטרת לייקווד לייקווד גוי של שבת מתנדב ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד