י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שמחות של קיץ באולמי בית ישראל

עונת שמחות חדשה וחגיגית בפתח ובאולמי בית ישראל מכינים את הרקע לשמחות מרגשות ומושלמות עד אחרון הפרטים כמיטב המסורת של בית ישראל. אתם מוזמנים להיכנס אל האולם, ולחגוג את השמחה שלכם באופן המושלם ביותר שמתאים בול לצרכים שלכם

שמחות של קיץ באולמי בית ישראל
אולמי בית ישראל צילום: יח"צ

בית ישראל, בית היוצר לאירועים ברמה הגבוהה והמוקפדת ביותר, פותחים את עונת השמחות עם התאמה מדויקת לאפיון האירוע שלכם. כחלק בלתי נפרד מהתאמה מרבית של סגנון האירוע לטעם האישי ולצרכים המדויקים שלכם, מציעים באולמי בית ישראל מספר אולמות בגדלים שונים כך שתוכלו להתאים את השמחה שלכם לאופי ולסדר הגודל של האירוע. צוות ההפקה ערוך להתאים ולדייק עבורכם את כלל מרכיבי האירוע עד לקבלת תמונה כללית מושלמת ומרגשת. בין אם מדובר בחתונה, אירוסין, בר מצווה, שבע ברכות, דינר, ברית, יום הולדת חגיגי או כל אירוע מרגש אחר, בית ישראל הוא הבית לחוות את השמחה שלכם על הצד הטוב ביותר.

לליטוש התמונה הכללית, ולאחר התאמת האולם לגודל האירוע שלכם תשבו יחד עם הצוות שלנו לבחור את התפריט בהתאמה מדויקת. את תפריט האירוע תרכיבו מתוך ההיצע הרחב והמיוחד ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר ובטעם המוכר והאהוב של בית ישראל בניצוחם של השפים המיתולוגיים ר' משה גולדיס ושף משה קצ'וקי, תחת ההשגחה המהודרת ביותר של הבד"ץ העדה החרדית.

צוות ההפקה המקצועי אמון על התאמה מדויקת של כלל מרכיבי התמונה לכל אירוע שהוא, בין אם מדובר באירועי בוטיק, קטנים ואקסקלוסיביים, וכמובן אירועים גדולים ועתירי משמעות. אולמי בית ישראל כוללים את שני היכלי הפאר, 'היכלי הזית' המיועד לאירועי בוטיק משפחתיים ואישיים ומכיל בין 50-220 מקומות ישיבה, וכן את 'היכלי הגפן' המהודר ורחב הידיים המיועד לאירועים רבי משתתפים ומכיל עד 600 מקומות ישיבה.

מוזמנים לחוות את השמחה שלכם בשילוב מושלם של דיוק, יוקרה וטעם מנצח!

להזמנת האירוע המושלם שלכם חייגו: 02-5384534

בית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד