י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קרב סרטונים

נתניהו תקף את ההסכם עם זועבי | בנט: "צווח כדי לחפות על שקריו"

נתניהו התייחס להסכם שסגר לפיד עם ח"כ זועבי שהביא לחזרתה לקואליציה ותקף: היום הם שילמו מאות מיליונים לזועבי. לזה יש להם כסף. למה אין להם כסף? להצעה שלנו להשלים את המלגות ללוחמים ל-100%" | בנט פרסם סרטון משלו: "צווח בהיסטריה כדי לחפות על שקריו". צפו

נתניהו תקף את ההסכם עם זועבי | בנט: "צווח כדי לחפות על שקריו"
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

באופוזיציה מקשרים את ההתקפלות של חברת הכנסת רינואי זועבי ממרצ שהודיעה על חזרה לקואליציה, לחוק ממדים ללימודים שיעלה מחר (שני) להצבעה בקריאה שנייה ושלישית בכנסת, וקוראים לממשלה במקום לתקצב את "תומכי הטרור" להכניס את היד לכיס ולממן 100 אחוז מלגות לחיילים משתחררים.

"זה לא מפתיע אותי, כי בנט ולפיד מוכנים לעשות הכול כדי לשרוד בשלטון ולצורך זה הם משלמים סכומי עתק, מהכסף שלכם משלמי המיסים, לשונאי ישראל ותומכי הטרור שהממשלה שלהם תלויה בהם", הגיב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לסיכום עם זועבי בתמורה לחזרתה לקואליציה.

לדברי נתניהו, "הממשלה כבר שילמו 50 מיליארד שקל לעבאס, שילמו בשבוע שעבר 200 מיליון לטיבי לאיזה כביש שהוא דרש, והיום הם שילמו מאות מיליונים לזועבי. לזה יש להם כסף. למה אין להם כסף? להצעה שלנו להשלים את המלגות ללוחמים ל-100%, בסך הכול תוספת של 50 מיליון שקל".

"פתאום לזה (חוק ממדים ללימודים) הם צריכים את הליכוד", אמר נתניהו בטון זועם. "שיפסיקו לבלבל את המוח הצבועים האלה. שיכניסו את היד לכיס של זועבי, לכיס של טיבי ולכיס של עבאס, ויתנו 100% ללוחמים שלנו כי מגיע להם 100%. ואם הם לא יעשו את זה, הממשלה שלנו שנקים בקרוב בעזרת השם, הדבר הראשון שהיא תעשה היא תיתן 100% ללוחמים שלנו".

בנט הגיב לנתניהו ופרסם סרטון משלו: "הסיבה שביבי צווח בהיסטריה בסרטון היא כדי לחפות על שקריו. גובה הצעקות כעומק השקרים.

הוא יודע את האמת: לא הובטחו שום כספים חדשים לח"כ רינאוי- זועבי. מה שנדון עימה, הוא פתיחת חסמים על תקציבים קיימים מתוך תוכנית החומש שאושרה מזמן בממשלה במסגרת התקציב הקיים, בתחומי החינוך, התשתיות, התעסוקה ועוד.

כך היה בממשלה הקודמת וכך בממשלה הנוכחית וכך ראוי. הברית האמיתית היא של בן גביר, ביבי וטיבי שממשיכים לשתף פעולה להפלת חוק ממדים ללימודים".

 

ג'ידא רינאוי זועבי בנימין נתניהו ממדים ללימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד