י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מתגוננים • בית חכם שלום: "התכוון לאוהדי הבית היהודי"

לאחר שאמש כינה חכם שלום כהן את חובשי הכיפות הסרוגות 'עמלקים' - יוצאת הבהרה: "הדברים נאמרו בכאב רב וכוונו רק כלפי מנהיגי מפלגת הבית היהודי ואוהדיהם"

חכם שלום כהן עם ח"כ אריה דרעי
חכם שלום כהן עם ח"כ אריה דרעי

לאחר הסערה שעוררו דבריו של חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגאון רבי שלום כהן – כעת מגיעה ההבהרה.

מביתו נמסר: "הדברים שנאמרו אמש בשיעור בבית מדרשו של מרן, נאמרו בכאב רב וכוונו רק כלפי מנהיגי מפלגת הבית היהודי ואוהדיהם, אשר קידשו מלחמה בעולם התורה והישיבות. חלילה מלטעון כלפי עמך בית ישראל המסולאים מפז דברים מעין אלו".

את ההודעה שלח יועץ התקשורת של יו"ר המפלגה, ח"כ אריה דרעי.

חכם שלום כהן אמר אתמול (מוצ"ש) בדרשה בבית המדרש של הגר"ע יוסף: "כתוב מלחמה לה' בעמלק. אין הכסא שלם כל עוד שיש עמלק. כס זה כיפה סרוגה. כל עוד שיש כיפה סרוגה, אין הכסא שלם! זה עמלק... מתי יהיה הכסא שלם? כשאין כיפה סרוגה... אלה יהודים אלה?".

עוד בנושא:
נפתלי בנט הולם ברבני ש"ס: "תתביישו לכם. נמאס!"
חכם שלום כהן תקף: "כיפות סרוגות זה עמלק. אלה יהודים אלה?" • צפו

הדברים יצרו סערה וגררו תגובות קשות. יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, כתב בדף הפייסבוק שלו: "ערב תשעה באב, אני קורא לכל מנהיגי ונציגי הציבור החרדי, מהרב עובדיה יוסף, שישב בעת הדרשה סמוך לרב שלום כהן, ועד לנציגים הפוליטיים: גם אם אתם לא בממשלה, גם אם יש מחלוקות פוליטיות - עליכם לגנות ולהוקיע שיח שכזה. אני מבקש ומצפה כי תעשו זאת כבר הבוקר, לפני שיהיה מאוחר מדי. לא אתן שימשיך מסע ההסתה נגד ציבור הכיפות הסרוגות. אני גאה בכיפות הסרוגות!".
שלום כהן אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד