י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תכנית חדשה

מרתק: פיענוח שמכם בעזרת 3 פרמטרים

'בחדרי חרדים' עם פינה חדשה ומרתקת: פיענוח שמות פרטיים על פי הנומולוגיה - תורת המספרים, מה באמת מסמל השם הפרטי שלכם? איך תוכלו לדעת יותר על עצמכם? ומהם שלושת הפרמטרים שנצרכים לפיענוח?

מרתק: פיענוח שמכם בעזרת 3 פרמטרים
עט ומחברת צילום: בחדרי חרדים

אוהבים לדעת יותר על עצמכם? על פי הנומולוגיה תוכלו לקבל פיענוח לשם שלכם. מהי נומרולוגיה? פרוש המילה נמבר, מספר לוגיה תורה.

תורת המספרים, היא התייחסות למספרים כאל בעלי משמעות ואנרגיה מסויימים. בעיקר לצורך חקר התכונות האישיות של האדם, מבחינת הפוטנציאל ואיפיונו.

גם חז"ל מייחסים משמעות רבה לתאריך לידתנו באומרם: "אם מזלו מאדים יהיה שוחט או מוהל, תורותינו הקדושה מכירה את נפשו וטבעו של האדם ויודעת שקשה מאד לשנות אופי, אז היא מציעה לנו לקחת את הפוטנציאל ולעבד אותו לא למקום של הרס עצמי אלא לבניה.

אתייחס בפיענוח לפוטנציאל בלבד וכמובן שאנחנו צריכים לממש את הפוטנציאל למקום חיובי, שדעת התורה נוחה היימנה.

'בחדרי חרדים' בשיתוף אסתר אורן, יועצת ומפענחת שמות פרטיים על פי הנומולוגיה מגישים לכם פינה מרתקת במיוחד. שתסייע לכם בהכוונה מקצועית, תקשורת, מודעות וגם רגישות רפואית.

פיענוח שם פרטי בלבד הינו פיענוח ברמה הקלושה.

פיענוח כוללני הנשען על 3 פרמטרים *שם פרטי *שם האם *ותאריך לידה, הינו מדייק וגורף ומתייחס לשינויים של קווי תפר גילאים בו נמצא המאובחן.

לפניכם מספר שמות בפיענוח קלוש ע"י שם בלבד וללא תאריך לידה או שם אם.

נפתלי: דמות מנהיג פרפקציוניסט הנכנס לפרטים יבשים ופרטניים של החומר ושל הרוח. אמות מידה מחמירות מעצמו ומהשני ופה, לעיתים התקיעות, לא מקבל מהשני מה שורש מעצמו מבחינה אנטומית פיסיולוגית. רגישויות: מעיים ופוטנציאל של נשירת שיער

שמעון: הרבה קשיים מאזורי ילדות מתמודד למול אנשים שההתנהגות שלהם לא ככ תקינה הזמן פועל לטובתו..... פועל מאחורי הקלעים. רוחני ומתוחכם מבחינה אנטומית פיסיולוגית גידים פרקים שרירים עור ושיניים המעמד והיוקרה מתחזקים עם השנים.

יעקב: איש עבודה חרוץ, הרואה בעדר המשפחתי את כל עולמו, ישר דרך, זוג ידיים פוריות מבחינה אנטומית פיסיולוגית ,צוואר, גרון ובלוטה

רבקה: חשוב לה להביע את דעתה המילולית, שואפת להרמוניה ואוירה טובה מגשרת. רגישויות: גב תחתון

גאולה: טובה עד כדי ניצול אינטואיציות חזקות, מותאמת לטפל באנשים. פחדים וחרדות רגישויות: רגליים

רוצים לקבל פיענוח לשם שלכם באופן מדוייק ביותר? מוכנים שזה יתפרסם אצלינו באתר? שלחו את שמכם הפרטי, שם האם ותאריך הלידה העיברי והלועזי שלכם ובשבוע הבא תוכלו לקרוא כאן את הפיענוח המלא שלכם.

נציין כי השמות יפורסמו יחד עם תאריך הלידה הלועזי אך לא שם האם. בכדי שתוכלו לזהות.

יש להבהיר כי אין אפשרות להורים לשלוח פיענוח של שמות ילדיהם מעל גיל 18 ללא רשותם, וכן שמותם של בני/ בנות הזוג לא רשותם..

חשוב לזכור: לא כל השמות יפורסמו אך אנו נשתדל לפרסם כמה שיותר.

איך משתתפים:

שולחים בין השעות 16:00 ועד 23:00 לאסתי אבישג אורן: 0507947461 את שמכם הפרטי, שם האם ותאריך הלידה העברי והלועזי שלכם. מאשרים כי אתם מוכנים לפרסם את פיענוח השם שלכם באתרינו. וממתינים לשבוע הבא.

פיענוח שמות שם תוכנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד