י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בקיץ הם ישראלים: שוואקי ופריד בסבב הופעות

לאחר שכבש פעמיים את קיסריה ומילא את היכלי המוסיקה, יחזור יעקב שוואקי לשני מופעי קיץ בישראל • אברהם פריד מגיע לבריכת הסולטן עם אורח חדש • כל הפרטים

בקיץ הם ישראלים: שוואקי ופריד בסבב הופעות



בשבועות האחרונים יצא לחנויות אלבום ה-DVD המושקע 'שיר לחיילים' - שוואקי בהיכל נוקיה. לחובבי הז'אנר מדובר ללא ספק בהפקה הגדולה בהיסטוריית המוסיקה היהודית.

בשבוע הבא יחזור שוואקי לגיחה קצרה ארצה לטובת שני מופעים בפני הנופשים בחופשת הקיץ הישראלית. הראשון יתקיים ביום שלישי ט"ז אב (23.7). הלוקיישן: מתחם המופעים הענק 'ספורטק רחובות' שבשנים האחרונות ביסס את מקומו כבמה המרכזית באזור ערי גוש דן והמרכז בתחום מופעי המוסיקה יהודית - חסידית. המופע שמתקיים בחסות עיריית רחובות ושיצא לדרך ביוזמת הפורום הדתי-לאומי בעיר, שאחראי להבאתם של מופעי תרבות מגוונים במשך כל ימות השנה, צפוי לארח קהל רב שיפתח את חופשת 'בין הזמנים' בחוויה מוסיקאלית.

למחרת, יום רביעי י"ז אב (24.7) יעלה שוואקי צפונה, לביקור ראשון בחיפה בבימת אולם המופעים המפואר של 'מרכז הקונגרסים' העירוני. גם המופע בחיפה מתקיים ביוזמת הרשות המקומית, האגף לתרבות תורנית במשרד החינוך נרתם למשימה מתוך כוונה לסבסד את מחירי הכרטיסים.

כמו במופע נוקיה האחרון משתמשת ההפקה במערכת טכנולוגית מתקדמת המאפשרת להדפיס את כרטיס הכניסה למופע בבית, בדיוק כמו שמדפיסים 'כרטיס טיסה'. כל זאת לנוחיותם המרבית של באי המופע שיוכלו להימנע מהמתנה מיותרת בקופות המופע לאיסוף מעטפות הכרטיסים, אלא יוכלו לרכוש את הכרטיסים מראש באתר 'איוונטים שוואקי' j-shows.com ולהדפיס את שובר ברקוד הכניסה למופע במדפסת הביתית.

הקיץ של פריד

אברהם פריד פותח את סיבוב הופעות הקיץ שלו במופע חגיגי לרגל ט"ו באב, שיתקיים בבריכת הסולטן בירושלים.

שנה לאחר שהופיע לעיני 6000 צופים, שב פריד בפעם החמישית לבריכת הסולטן, למרגלות חומות ירושלים העתיקה. במופע ענק בו יארח לראשונה את הזמר והיוצר עמיר בניון, להופעה חד פעמית ומיוחדת.

במופע סוקר פריד קריירה של 30 שנה עם מיטב להיטיו ושירים מאלבומו האחרון, זאת לצד ביצועים משותפים לשיריהם האהובים של פריד ובניון.

הבמה, שהורחבה ועוצבה מחדש, תציג טכנולוגיה חדשה ומתקדמת, תאורה ומולטימדיה מתוחכמת, שיעצימו את חוויית הצפייה והאזנה של הנוכחים באירוע.

האירוע יתקיים ביום שני, ט"ו באב תשע"ג, 22/7/13, בשעה 20:00.

פרטים וכרטיסים ברובריקת המופע באתר בימות או במוקד בימות 6226*
אברהם פריד יעקב שוואקי הופעות מוסיקה חסידית מופעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד