ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
לאחר שהיכה אישה

הציע לשוטרים מיליון דולר כדי לשחרר אותו

שודד בארה"ב הציע לשוטרים מיליון דולר כדי לא לעצור אותו, לאחר שנתן אגרוף בפניה של אישה כשניסה לגנוב את ארנקה, הקורבן שלא נפגע, התקשרה למשטרה שמצאה את אספרזה במרחק קצר מהאזור בו שדד אותה

 הציע לשוטרים מיליון דולר כדי לשחרר אותו
אילוסטרציה צילום: pexels

ריקרדו אספרזה, בן 49, נעצר על ידי שוטרים באיווה ארה"ב, הוא עקב אחרי אשה קצת אחרי 20:00 ביום שלישי האחרון בשעת לילה. הוא פנה לאישה וחטף לה את תיק היד שהיה בו את ארנקה, התיק היה תלוי על כתפה.

בזמן שהוא ניסה לחטוף את הארנק, אספרזה היכה אותה בפניה, כך אמרו השוטרים. האשה, שלא נפגעה, התקשרה למשטרה שמצאה את אספרזה במרחק קצר מהמקום בו נשדדה. השודד לא הצליח לשדוד את ארנקה.

בזמן שהיה עצור בחלק האחורי של ניידת המשטרה, הוא הציע לשוטרים מיליון דולר כדי לשחררו. הוא אמר שהוא יכול להעביר את הכסף ישירות לחשבון הבנק של השוטרים או לתת להם ישירות במזומן, כך דווח בתקשורת המקומית. השוטרים שאלו את אספרזה אם הוא מנסה לשחד אותם. הוא אמר להם שכן. הוא הועמד לדין ביום רביעי האחרון, שם השופט קבע את סכום הערבות לשחרור שלו במזומן בסך 10,000 דולר, אך אף אחד לא הגיע לשחרר אותו, והוא נשאר במעצר, הוא אמור להופיע שוב מול השופט ב-27 במאי.

ריקרדו אספרזה, בן 49, מואשם בשוד מדרגה שנייה, עבירה שעונשה מאסר של עד 10 שנים, ומואשם בנסיון שוחד, עבירה פלילית שעונשה עד חמש שנים בכלא.

שוחד מיליון דולר שודד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד