י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
טלטלה בלשכה

אחרי עשור של עבודה משותפת: יד ימינו של רה"מ בנט - פורש

זעזועים בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט: בתום עשור של עבודה משותפת - ראש הסגל של ראש הממשלה, טל גן צבי, ביקש מרה"מ לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים | טל גן צבי היה זה שלחם בתקופה האחרונה לשמור על שלימות הסיעה ולמנוע מעריקים נוספים לחצות את הקווים

אחרי עשור של עבודה משותפת: יד ימינו של רה"מ בנט - פורש
טל גן צבי ובנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

טלטלה בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט: ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, טל גן צבי, ביקש היום (שני), מראש הממשלה לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים לאחר שהוא מלווה את בנט בשלל תפקידים מאז כניסתו למערכת הפוליטית.

גן צבי מלווה את רה"מ בנט מאז נבחר לראשות הבית היהודי ב-2013, הוא שימש כראש לשכתו במשרד הכלכלה, כראש המטה שלו במשרד החינוך וכיועץ מטעמו במערכות הבחירות ובמשאים ומתנים הקואליציוניים שלאחריהן.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודה לגן צבי על שנים ארוכות של עבודה משותפת ומסר: "מרגע כניסתי לפוליטיקה, טל היה לאחד מעמודי התווך בעשייתי הציבורית, בכל התחנות השונות. אני רוצה להודות לו על שנים ארוכות, במהלכן ליווה אותי מקרוב במקצועיות, במסירות ובנאמנות יוצאות דופן, בעליות ובירידות, בעבודה קשה מסביב לשעון".

בנט הוסיף, "קיבלתי בצער אך בהבנה את החלטתו לסיים את תפקידו כראש הסגל בלשכת ראש הממשלה לאחר שנה אינטנסיבית ורוויית עשייה, ובתום עשור של עבודה משותפת. חוכמתו, יכולותיו הניהוליות ופירות עשייתו היוו עבורי נכס יקר, ואני סמוך ובטוח כי בכל אשר יפנה בהמשך הוא ינחל הצלחה ושגשוג", הוסיף בנט.

ראש הסגל, טל גן צבי אמר "הייתה לי הזכות לעבוד בעשור האחרון עם משרת ציבור אמיתי שטובת ישראל הייתה ונשארה תמיד בראש מעייניו. אני מודה לראש הממשלה על ההזדמנויות, האתגרים והעשייה בה לקחתי חלק במהלך שנות כהונתו למען אזרחי ישראל בשורה ארוכה של נושאים - מכלכלה, דרך חינוך ועד סוגיות ביטחוניות ומדיניות הרות גורל.

בתום עשור של עבודה משותפת ואינטנסיבית, ולאחר שנה בתפקיד המאתגר והעמוס של ראש הסגל, ביקשתי לסיים את תפקידי בקרוב ולפנות לאפיקים חדשים.

זו הייתה תקופה משמעותית ויוצאת דופן. אני מודה לראש הממשלה על הדרך המשותפת, ואוסיף להיות לו לעזר גם בעתיד בכל שאידרש".

טל גן צבי היה מי שתחזק לא מעט את סיעת ימינה ומנע מממנה עריקות, בחודשים האחרונים ניהל מאבקים בתוך הלשכה עם היועצת המדינית שמרית מאיר שביקש לסחוב את בנט למרכז, בשבוע שעיבר פרשה מאיר וכעת עוזב גן צבי, וככל הנראה תהיה לכך משמעות פוליטית.

טל גן צבי נפתלי בנט לשכת ראש הממשלה פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד