ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
העוזרת האישית חשפה

תיק 1,000: נתניהו הציע למילצ'ן מועמדות לנשיאות המדינה

העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן העידה לאחרונה במשטרה במסגרת 'ריענון הזיכרון' וחשפה פרטים שלא נחשפו קודם לכן בחקירה | ראש הממשלה לשעבר הציע למילצ'ן מינוי לקונסול של כבוד בארה"ב או מועמדות לנשיאות המדינה בכדי לפתור את בעיית ה'ויזה' של איש העסקים

תיק 1,000: נתניהו הציע למילצ'ן מועמדות לנשיאות המדינה
מילצ'ן ונתניהו צילום: פלאש 90

הדס קליין, שהייתה העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן העדה המרכזית ב"תיק 1000", תיק טובות ההנאה שניתנו לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בזמן כהונתו, סיפרה בריענון הזיכרון שלה פרטים שלא סיפרה קודם לכן, כך חשף אמש רביב רוקר בחדשות 13.

על פי הדיווח, קליין חשפה כי כאשר לא אושר חידוש של אשרת השהייה של מילצ'ן בארצות הברית, נתניהו העביר למילצ'ן באמצעות ראש הלשכה שלו שני רעיונות - אחד מהם היה למנות את מילצ'ן לקונסול כבוד בלוס אנג'לס, מה שיפטור אותו מהצורך באשרה. הרעיון השני שהציע נתניהו למילצ'ן הוא שהוא יהיה מועמדו לנשיאות המדינה - מה שגם כן, פוטר אותו מהצורך בוויזה לארצות הברית.

עוד פורסם בחדשות 13 כי קליין מסרה במסגרת ריענון הזיכרון כי נתניהו לחץ על מילצ'ן לקבל לעבודה עובד לשעבר של בית ראש הממשלה בשם עידן. כשהדבר לא יצא לפועל, נתניהו שוחח עם קליין ואמר לה, לטענתה, בהומור: "אם תיקחו אותו לעבודה אני מוכן להפסיק לקבל סיגרים". הדבר מגיע במסגרת מספר דוגמאות שמביאה קליין, על מודעותו של נתניהו, לטובות ההנאה שקיבל ממילצ'ן.

קליין הוסיפה בעדותה, כי במקרים מסוימים היה נתניהו יוצא מדיונים מקצועיים כשמילצ'ן היה מתקשר אליו, כדוגמה למערכת היחסים בין השניים, והיכולת של מילצ'ן להשפיע על נתניהו.

תיק 1000 ארנון מילצ'ן משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד