י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השמצה של "נתניהו והשקרנים"

ליברמן: להגיד שאני מוכן לחלק כסף רק לערבים, "זה שקר"

שר האוצר אביגור ליברמן מכחיש הבוקר ל-ynet את הדיל שנסגר עם ח"כ זועבי ממרצ שפרשה מהקואליציה וחזרה תמורת מאות מיליונים לרשויות הערביות. ליברמן טען גם כי "בנימין נתניהו והשקרנים סביבו מנסים להעלות מצג שלפיו אני מוכן לתת כסף לערבים ולא לחרדים, וזה כמובן עוד שקר"

ליברמן: להגיד שאני מוכן לחלק כסף רק לערבים, "זה שקר"
שר האוצר, אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר האוצר אביגדור ליברמן מכחיש היום (שני) ל-ynet את טענות האופוזיציה שלפיהן הח"כית ג'ידא רינאווי זועבי (מרצ) חזרה לקואליציה רק בתמורה להעברת תקציבים של מאות מיליונים לחברה הערבית. בשיחה עם העיתונאית מורן אזולאי (ynet) הוא אמר כי בשיחת יישור ההדורים שקוימה עמה אתמול הושם דגש על שיתוף הפעולה עם ראשי רשויות ערביות מבלי שמי מהם סחט מהאוצר כספים נוספים. "ח"כ רינאוי זועבי לא קיבלה שקל אחד תוספת", הוסיף.

"בנימין נתניהו והשקרנים סביבו מנסים להעלות מצג שלפיו אני מוכן לתת כסף לערבים ולא לחרדים, וזה כמובן עוד שקר". לדבריו, השאלה החשובה המתייחסת לתקציבים שהוקצו לחברה הערבית בהסכמים הקואליציוניים היא "למי ניתן הכסף ודרך מי הוא עובר לציבור הערבי: דרך איימן עודה והמחנה הקיצוני, או דרך המתונים, שאותם נגבה ונחזק?".

לדברי ליברמן, השותפות עם יו"ר רע"ם מנסור עבאס בקואליציה היא תוצר של שינוי דרמטי שחל ברחוב הערבי, המיוצג כיום בשני גושים שונים שמקבלים ביטוי בדמות מפלגות שונות בתפיסתן: "האחת היא הרשימה המשותפת, מפלגה ערבית-פלסטינית שמקדמת אג'נדה לאומנית, והשנייה היא רע"ם, מפלגה ערבית-ישראלית שמקדמת סדר יום אזרחי.

"פגשתי הרבה מנהיגים במזרח התיכון. תמיד נתפסנו ככאלה שלא יודעים להתמודד עם בעלי הברית הנאמנים ביותר שלנו. פירקנו אפילו את בני הברית שהיו בוודאות הנאמנים ביותר, ולחמו איתנו כתף אל כתף, אנשי צבא דרום לבנון.

"עצם העובדה שעבאס מתייצב מול המצלמות ואומר שישראל היא מדינה יהודית שתישאר יהודית, מתייצב מול יחיא סנוואר ואומר לו להפסיק לבלבל את המוח, ובשיאן של המהומות במאי 2021 נסע לבית כנסת שרוף בלוד ואומר שיחד נשקם אותו - מוכיחה שמדובר במנהיג אמיץ".

אביגדור ליברמן כספים קואליציוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד