י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בזכות התנא

"בזכות התנא ניצלתי מתשלום על מרצדס"

"בעלייה לכיוון ציונו של ר' מאיר בעל הנס בטבריה שפשפתי באופן רציני מאוד מכונית מרצדס שחורה חדשה" מעיד ש' • החשש התפוגג עת ניצל את הסגולה הבדוקה בליל שישי בציון ר' חנינא בן דוסא • ביום ו' תתקיים הילולת התנא פועל הישועות - השאירו שם ותראו ישועה בקרוב

"בזכות התנא ניצלתי מתשלום על מרצדס"
Mercedes צילום: פיקסביי

בהתלהבות ובהתרגשות מספר ש' על שאירע עימו ב'בין הזמנים' שלאחר חג הסוכות:

"אני נשוי טרי, ורציתי מאוד לשמח את רעייתי. שכרתי רכב מחברת השכרה ונסענו להתפלל בקברי צדיקים ולטייל בצפון. נזהרתי במיוחד כי אני נהג חדש ולא הייתה לי אפשרות של ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה חלילה.

"אך הדבר שחששתי ממנו הגיע: בעלייה לכיוון ציונו של ר' מאיר בעל הנס בטבריה שפשפתי באופן רציני מאוד מכונית מרצדס שחורה חדשה. נבהלתי ביותר ולא האמנתי שזה קורה לי. נתתי את פרטיי לבעל הרכב הכועס, ותוך כדי שאני מתפלל מעומק ליבי לישועה, מזכירה לי אשתי שהיום בלילה, יום חמישי, מתקיימת הסגולה הבדוקה על קברו של רבי חנינא בן דוסא.

"השעה הייתה 11 בבוקר, התקשרנו מייד לתרום לצורכי שבת ולהשתתף בסגולה. בלילה התקשרתי גם לקו של השידור החי מהתפילה תוך כדי שאני ואשתי מדליקים נר ומתפללים בהתרגשות גדולה.

"גם אני לא האמנתי למה שקרה אחר כך: ביום ראשון בבוקר מתקשר בעל המרצדס ומספר שביום שישי הרכב חנה בכניסה לחניון. מכונית אשפה בשירות העירייה נסעה אחורה ומעכה את רכבו. 'הביטוח משלם לי תשלום מלא, כנראה שהקב''ה אוהב אותך... אני מוותר ל', אמר לי".

זכותו של התנא חנינא בן דוסא תעמוד לצדכם ביום שישי הקרוב בעת ההילולא המסוגלת לישועות.

השאירו שם לישועה בקרוב>>>

חנינא בני ביטוח רכב מרצדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד