כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

נערה קיבלה בטעות טלפונים חסויים של ראשי המדינה

נערה מסרה טלפון סלולרי לתיקון וקיבלה מכשיר ובו המספרים של אהוד ברק, המספרים האישיים של ראשי השב"כ ומספרי רבנים • מי עוד היה ברשימת אנשי הקשר?

צילום אילוסטרציה: ברוך עזאגווי, COL
צילום אילוסטרציה: ברוך עזאגווי, COL

כשמוסרים את הטלפון הסלולרי לתיקון ומקבלים מכשיר חלופי, לרוב המכשיר הוא פחות מתקדם מזה שמתוקן, אולי הוא לא עונה על כל הדרישות ואף עלול לעצבן לפעמים את המשתמש, אבל את ההפתעה שקרתה לנערה מת"א לא ניתן היה לחזות באף אחד מהמקרים האלה.

עיתון "מעריב" מדווח הבוקר (ב') כי א', נערה בגיל בית ספר שמסרה את הטלפון הסלולרי שלה לתיקון בסניף פלאפון ברחוב יגאל אלון בת"א וקיבלה מכשיר חלופי מהחברה, הופתעה לגלות שבזיכרון של המכשיר החלופי רשומים מספרי הטלפון החסויים והמסווגים של ראשי המדינה - שרים, ח"כים, וצמרת מערכת הביטחון.

לפי דיווח של יוסי אלי מ"מעריב", הנערה נחשפה למספר הטלפון האישי של שר הביטחון לשעבר אהוד ברק, של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, המספרים האישיים של ראשי השב"כ והמוסד, הטלפון הפרטי של בכיר פת"ח ג'יבריל רג'וב, המספר הישיר בלשכת ראש הממשלה ובשגרירות ישראל בוושינגטון, טלפונים של רבני התנחלויות, אנשי צבא בכירים ופוליטיקאים.

במכשיר היו גם התכתבויות SMS עם גבי אופיר, המנכ"ל היוצא של המשרד להגנת העורף שהמליץ לבעל המכשיר על ח"כ עופר שלח כמי שיכול לקדם עניינים אצל שר האוצר יאיר לפיד.

הורי הנערה ובתם החזירו את המכשיר לחברת פלאפון לאחר כשבוע בו הוא היה ברשותם. מחברת פלאפון נמסר בתגובה, כי "הנושא ייבדק".
נערה טלפון מספרים חסויים טעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד