ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"הלב שלי כמעט עצר"

צפו: בן 9 גילה יגואר בשירותים של בית הספר

בן 9 בנובה לימה, שבברזיל, מצא יגואר נוהמת בחדר השירותים של בית הספר. הוא סיפר שהוא הרגיש כמו ג'לי ורעד מאד בכל הגוף, הוא רץ לקרוא לאבא שלו שחשב בתחילה שזה כלב. החיה נלקחה משם על ידי לוכדי חיות מקצועיים

צפו: בן 9 גילה יגואר בשירותים של בית הספר
בן 9 שמצא יגואר בשירותים צילום: באדיבות המצלם

דיוויד מיגל, בן ה-9, תושב נובה לימה בברזיל, נתקל בשבת האחרונה במחזה מבעית, יגואר אימתני ממשפחת הנמרים, כאשר הגיע לשירותים של בית הספר, הוא עמד פנים אל פנים מול החיה המאיימת שנהמה לעברו. "רעדתי כמו ג'לי. זה היה כמו "גרררררר" והלב שלי כמעט עצר", סיפר לתקשורת המקומית.

הילד תיאור עוד, כי רץ אל אביו כדי לדווח על הממצא שלו. "חשבתי שזה הולך להיות כלב או משהו אחר. ברגע שראיתי את החיה בגודל כזה, רצתי אחורה", אמר אביו של דיוויד, רודריגו אלמיידה, בן ה-34. לוכדי חיות השתמשו בחץ הרגעה כדי להוציא את החיה הצעירה מהשירותים ולהחזירה לטבע.

לוכדי חיות הגיעו לבית הספר והרגיעו את היגואר, שהתבררה כנקבה צעירה על ידי המכון הברזילאי לאיכות הסביבה ומשאבי טבע, החיה שוחררה לטבע ללא פגע.

הילד דיוויד מיגל.

הווטרינר מרקוס מוראו שהשתתף בחילוץ, הסביר כי כריתת היערות גורמת לעלייה של חיות בר שמתקרבות לאזורים עירוניים. "אנחנו יודעים שזה קורה בגלל כריתת יערות מוגברת, שריפות גדולות והרס של בית הגידול הטבעי של בעלי חיים אלה", אמר מוראו שהוסיף "ואז, בבריחתם, הם בסופו של דבר חוצים לעיירות וערים".

היגואר בשירותי בית הספר.

יגואר שירותים בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד