י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתאושש מניתוח

הופעותיו של פוטין בטלוויזיה מבוימות עם צילומים מוקלטים מראש

הופעותיו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עם גורמים רשמיים בשבוע שעבר, היו עם צילומים מוקלטים וזיופים עמוקים כדי לכסות על היעדרותו בת שבוע בעקבות הניתוח שעבר | נטען כי הקרמלין השתמש בצילומים "מוקלטים מראש", או "שמורים", כדי לעשות רושם כאילו הוא עדיין בשליטה מלאה במדינה

הופעותיו של פוטין בטלוויזיה מבוימות עם צילומים מוקלטים מראש
לוקשנקו אצל פוטין צילום: אתר הקרמלין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בן ה-69 התאושש משהיה בבידוד כמעט מוחלט מהמעגל הפנימי שלו למרות שנראה בטלוויזיה הממלכתית הרוסית כך דיווח ערוץ הטלגרם General SVR.

בתיעוד בשבוע שעבר, נראה פוטין כביכול יושב עם סרגיי צ'מזוב, מנכ"ל קונצרן הביטחון הממשלתי, ובפגישה נוספת יושב עם אלכסיי ליכצ'וב, ראש חברת החשמל הגרעינית הרוסית. בדיווח של ערוץ הטלגרם, שלא ניתן לאמת, נטען, שהקרמלין השתמש בצילומים "מוקלטים מראש", או "שמורים", כדי לכסות על היעדרותו ולעשות רושם כאילו הוא עדיין בשליטה מלאה במדינה.

החשבון, שלכאורה מנוהל על ידי סגן גנרל לשעבר בשירות הביון החוץ הרוסי, דיווח גם כי במהלך ישיבת ועידת וידאו של מועצת הביטחון של רוסיה ב-20 במאי, נעשה שימוש ב"זיוף מקצועי" של פוטין, מכיוון שהנשיא היה "עדיין חלש מכדי לקחת חלק בדיונים ארוכים". באותו לילה, לפי הפוסט, מצבו של פוטין החמיר, אך הוא היה פעיל למחרת בבוקר. "רופאיו של פוטין ממליצים על מנוחה עבורו ודוחקים בו להימנע מהשתתפות בפגישות באופן אישי", קבע הכותב של ערוץ טלגרם.

שמועות לא מאומתות על כך שפוטין נאבק בסרטן מסתובבות כבר חודשים, ומקבלות גושפנקה על ידי הופעתו החולנית של המנהיג לאחרונה. פוטין נראה נפוח כשישב מול צ'מזוב במוסקבה בצילומים שפורסמו ביום רביעי שעבר. בנקודות שונות במהלך הפגישה, נראה היה שפוטין מתקשה לשמור על השיחה ואחז בשולחן.

עוד נאמר בערוץ הטלגרם, כי נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, הוא אחד האנשים הבודדים שיודע את מצב העניינים האמיתי עם בריאותו של פוטין, והוא נקרא לספק שירות נוסף. לוקשנקו כבר "עזר" בעבר לפוטין בצורה דומה, כאשר בתקופות של הידרדרות במצבו הבריאותי של נשיא רוסיה, הם קיימו פגישות ו"שעות ארוכות של משא ומתן", שהיו אמורות להעיד על בריאותו המצוינת של פוטין ולהפריך מידע על מחלותיו.

גם אתמול (שני) פרסם הקרמלין תמונות ממפגש בין פוטין ללוקשנקו. השניים לכאורה נפגשו בסוצ'י, פוטין אמר לנשיא בלארוס: "למרות כל הקשיים, ברצוני לציין שהכלכלה הרוסית עומדת היטב במכת הסנקציות, כפי שמעידים כל המומחים הכלכליים המרכזיים".

אלכסנדר לוקשנקו ולדימיר פוטין נשיא רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד