כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

טרגדיה: בת שנתיים נשכחה ברכב לוהט בדולב - ונפטרה

בת שנתיים נשכחה ברכב פרטי בחום הכבד ביישוב דולב בגזרת בנימין • צוות מד"א פינה אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא - שם נקבע מותה • אביה חשוד בשכחה

טרגדיה: בת שנתיים נשכחה ברכב לוהט בדולב - ונפטרה
יחידת תיעוד מבצעי מדא



בפעם השנייה בתוך יממה: פעוטה בת שנתיים נשכחה ברכב לוהט במשך חמש שעות ביישוב בגזרת בנימין, הפעם בדולב.

למקום הוזעק צוות מד"א שהחל בביצוע פעולות החייאה, בנסיון להציל את חייה. היא פונתה, תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים אסף הרופא - שם נקבע מותה.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר, כי אזרח דיווח על פעוטה הנמצאת מחוסרת הכרה ברכב בישוב דולב, לאחר שנשכחה ברכב. מבדיקה ראשונית עולה שהיא נשכחה על ידי אביה. הנושא נמצא בחקירה.

פאראמדיק מד"א בניידת הטיפול הנמרץ אפי בר סיפר: "קיבלנו את התינוקת לטיפול תוך כדי שצוות האמבולנס מבצע בה פעולות החייאה וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות. חום גופה היה גבוה מאוד ובמקביל להחייאה הענקנו לה טיפול למכת חום שכלל את קירור הגוף ומתן נוזלים, והתחלנו בפינוי לביח אסף הרופא תוך כשאנו ממשיכים לבצע פעולות החייאה. לצערנו, בהגיענו לבית החולים נקבע מותה".

במגן דוד אדום שבים ומזכירים לציבור כי יש לבדוק שוב ושוב בכל נסיעה את המושב האחורי ולוודא את שלומם של הילדים וכי אף אחד מהם לא נשכח ברכב.

רק אתמול אירע מקרה דומה ביישוב שילה בגזרת בנימין - כאשר בת חמישה חודשים נשכחה ברכב בחום הכבד. עובר אורח שראה את התינוקת ברכב הזעיק את כוחות החירום, ולאחר פעולות החייאה נקבע מותה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה, כי אביה הוא ששכח אותה ברכב. על פי החשד הוא היה אמור להשאיר אותה בבית קרובת משפחה, אך שכח והלך לישון בתום משמרת לילה. רק כעבור כשבע שעות נמצאה התינוקת מתה בתוך המכונית. האב נלקח לחקירה על ידי השוטרים.

לפני כשבועיים נפטרה פעוטה בת 9 חודשים, לאחר שהושארה ברכב ברחוב בן אליעזר ברמת גן. מחקירת האירוע עלה, כי האב ענה לשיחה בטלפון הנייד שלו, כך שדעתו הוסחה, ויצא מהרכב והותיר אותה בגפה. האב לקח בבוקר את ילדיו הגדולים לגן והתינוקת הייתה עמו ברכב. בשלב מסוים הוא שב לביתו ונסע ברכב אחר לעבודה. אמה של התינוקת נסעה לאסוף אותה מהגן, אולם שם נאמר לה כי היא כלל לא הגיעה לשם.

היא התקשרה מיד לאב לברר לפשר הדבר ואז הבינו את גודל הזוועה.

הפינוי לבית החולים • צילום: אהוד אמיתון סוכנות תצפית





פעוטה דולב רכב נשכחה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד