י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שופרסל מצפצפים על תשעה באב: סניפים פתוחים

ט' באב הוא יום "אבל רשמי", אבל שופרסל סוגרת רק במגזר החרדי ובמקומות שיש חוק עזר עירוני • ושאר הסניפים? פועלים כרגיל • שופרסל: "ננהג כשם שנהגנו בשנים קדומות"

צילום אילוסטרציה: פלאש90
צילום אילוסטרציה: פלאש90

בישראל מוגדר יום תשעה באב כיום "אבל רשמי", ולכן בתי העסק ובתי עינוגים פועלים במתכונת מצומצמת. רשתות השיווק ברחבי הארץ ייסגרו עוד קודם תחילת הצום, אך רשת 'שופרסל' תמשיך להפעיל סניפים ברחבי הארץ.

בכנסת חוקק בעבר חוק "איסור פתיחת בתי עינוגים בתשעה באב", הקובע כי רשות מקומית מוסמכת להתקין חוק עזר שיאסור קיום עינוגים ציבוריים או פתיחת בתי אוכל בליל הצום.

סניפי רשת 'מגה' ו'מגה בול' ייסגרו הערב בשעה 19:00. גם סניפי 'רמי לוי - שיווק השקמה' ייסגרו הערב החל מהשעה 19:00. אולם, דווקא רשת השיווק 'שופרסל' בחרה להשאיר את חלק מסניפיה פתוחים ולפגוע ביום האבל היהודי.

הסניפים במגזר החרדי ייסגרו בשעה 17:00. סניפים במגזר הדתי ובמרכזי קניות שנסגרים מוקדם ובמקומות בהם קיים חוק עזר עירוני ייסגרו בשעה 19:00.

ושאר הסניפים? פועלים כרגיל.

בחברה נוהגים לסגור את החנויות בכל רחבי הארץ בימי אבל, כמו גם ביום השואה וביום הזיכרון, אך דווקא בתשעה באב שנחשב לשיא ימי האבלות של תקופה זו, ובו מבכים את חורבן בית המקדש, בחברה ממשיכים לפעול כרגיל בחלק מהסניפים.

משופרסל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "כשם שנהגנו בשנים קדומות כך ננהג גם השנה".
תשעה באב אבל שופרסל מרכזי קניות המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד