י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בכנס באילת

אדלשטיין: בגלל נתניהו יש ממשלה שעושה נזקים

ח"כ אדלשטיין השתתף היום הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת והתייחס למצב הפוליטי המורכב. "נתניהו כרגע לא יכול להקים ממשלה, וזו הסיבה שבגללה יש לנו ממשלה שעושה כאן נזקים אדירים במבחן התוצאה"

אדלשטיין: בגלל נתניהו יש ממשלה שעושה נזקים
יולי אדלשטיין עם נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חבר הכנסת יולי אדלשטיין שהודיע כי יתמודד על לראשות הליכוד מול בנימין נתניהו, השתתף היום (שלישי) בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת במהלכו התייחס לנושאים הפוליטיים.

על מצב הסיעה בליכוד אמר: "הרכב הסיעה בליכוד נקבע על ידי מתפקדים, וכך צריך להיות. היו לי לא מעט עימותים עם ראש המפלגה שלי ואחריהם נבחרתי למקום ראשון בפריימריז אבל בליכוד צריך להיבחר וטוב שכך. פעם היו אומרים "בליכוד יש מקום גם לעוזי לנדאו וגם למאיר שטרית." אני מקווה שיש מקום גם אצלנו לוויכוח ושלא כל וויכוח הוא מרידה".

אדלשטיין סיפר כי נועד מספר פעמים עם בנימין נתניהו גם בתקופה האחרונה: "נתניהו מכיר את עמדתי לפיה צריך פריימריז וזה די ברור, כל חבר כנסת מבין את זה. אבל שוחחנו ואנחנו יושבים לדבר וזה משהו טוב בנתניהו. נתניהו כרגע לא יכול להקים ממשלה, וזו הסיבה שבגללה יש לנו ממשלה שעושה כאן נזקים אדירים במבחן התוצאה", אמר.

"אני לא רואה סקר אחד בו הבלוק שלנו זוכה ב-61 מנדטים, אז בחירות נוספות לא יעזרו לנו", הודה אדלשטיין שאמר כי "אני לא בטוח שצריך לצוד עריקים, אבל נראה לי שהקונספט קרס והכל מתפורר מעצמו. לא צריך לחפש עריקים אלא להיות אופוזיציה לוחמת ולהסתכל לצדדים ולבדוק אם לא נכנסנו יותר מדי לבונקר".

יולי אדלשטיין בנימין נתניהו לשכת עורכי הדין אילת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד