י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המתמחים מאיימים:

שביתת ענק בביה"ח: "המדינה צריכה להיערך לכאוס"

לאחר שהבוקר שוב דחתה המדינה את תשובה בעניין ההסכם שגובש עם המתמחים בבתי החולים החליטו בארגון 'מרשם' כי הממשלה הגדישה את הסאה והם קוראים להיענות לדרישותיהם או להיערך לכאוס החל משבוע הבא ב-01/06. 870 רופאים ומתמחים הצטרפו עד כה למחאה

שביתת ענק בביה"ח: "המדינה צריכה להיערך לכאוס"
מחאת המתמחים-ארכיון צילום: פלאש 90

לאחר שהבוקר (שלישי) הגישה המדינה לבית הדין לעבודה את תשובתה לעתירת המתמחים וממנה עולה כי גם עתה אין הסכמות על נוסח המתווה בין משרדי הממשלה הנוגעים בדבר – אוצר, בריאות, כלכלה –ולפיכך "המתווה לא ישים".

המדינה הגישה את תשובת לעתירה באיחור של יום מהמועד שנקבע לה, ועתה ביקשה מבית דין שיאשר הארכה נוספת לשם הגשת המתווה לצורך היתר העבודה בתורנויות המתמחים שיתקצרו. ההארכה שנתבקשה: עד יום א' הקרוב, 29 במאי.

ארגון הרופאות והרופאים המתמחים "מרשם", התייחסו לעמדה שהגישה המדינה היום לבית הדין לעבודה ואמרו "המתווה לא ישים" זו מכבסת מילים ל"אנחנו נכנעים להסתדרות הרפואית שתעשה הכול כדי להמשיך את ההעסקה הפוגענית של המתמחים״.

בארגון הבהירו הבוקר: "הממשלה צריכה להיערך לכאוס בבתי החולים החל מה-1.6 וככל שמתווה קיצור התורנויות לא יצא לפועל/יאושר- אנחנו מתנצלים בפני ציבור המטופלים", נכון להבוקר (שלישי) יותר מ- 870 רופאות ורופאים מתמחים, סטאז'רים וסטודנטים חתמו על עצומה לקראת שיבושים נרחבים בביה"ח החל מה- 1.6.

שביתה בתי חולים מושבתים מתמחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד