ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הנשיא פרנואיד

דיווח: פוטין שרד 5 ניסיונות התנקשות ומשתמש בכפילים

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הפך אובססיבי שמישהו ינסה להתנקש בו, לאחר שהיו חמישה ניסיונות התנקשות בפוטין, האבטחה בקרמלין הוגברה שוב. בנוסף פוטין גם משתמש בכפילים

דיווח: פוטין שרד 5 ניסיונות התנקשות ומשתמש בכפילים
הנשיא פוטין צילום: פייסבוק רשמי

בתור אחד הגברים השנואים בעולם, זה אולי לא הפתעה לגלות שיש תור של אנשים שרוצים את מותו של ולדימיר פוטין לאורך השנים. לפי דיווחים, המנהיג הרוסי ניצל מניסיון התנקשות שבועות ספורים לאחר תחילת המלחמה עם אוקראינה. הוא כל כך מודאג מניסיון חיסול נוסף כאשר לאחר שחמישה ניסיונות סוכלו, וחושש מעוד נסיון כזה, הוא הקיף את עצמו בקבוצה מובחרת של צלפים ונטען שהוא אפילו משתמש בכפילים. כך מדווח ה'דיילי מירור'. באחת הנסיונות היריות החטיאו במעט את פוטין. כעת, הנשיא מסרב לקחת סיכונים - ונעשה אובססיבי לרעיון שמישהו מנסה לחסל אותו, כך טוענים מקורות.

במקרה של התנקשות, "פקיד מס לא ידוע" בשם מיכאיל מישוסטין ישתלט על המדינה הרוסית, כך דיווח ה-Business Insider. פוטין ניצל מספר פעמים, והוא נחוש שלא תהיה חזרה של נסיון נוסף. הניסיון האחרון לחסלו הגיע לפני קצת יותר מחודשיים. מספר ימים לאחר שהחלה הפלישה לאוקראינה, הצורר פוטין הותקף בקווקז - אזור הכולל את ארמניה, אזרבייג'ן, גאורגיה וחלקים מדרום רוסיה.

התקפות על נשיא רוסיה אינן דבר חדש. לפוטין יש אויבים כבר עשרות שנים - אבל הניסיון הראשון לחסל היה ב-2002. לפני יותר מ-20 שנה ערך פוטין ביקור ממלכתי באזרבייג'ן, וקבוצת גברים עיראקים זממו לחסלו. האבטחה של פוטין גילתה את התוכנית ועצרה שני אנשים. שני הגברים, ששמם לא פורסם נידונו לעשר שנות מאסר. בנסיון נוסף זמן קצר לאחר מכן, המנהיג הרוסי היה אמור לנסוע לאורך כביש מהיר במוסקבה. אבל מאבטחיו גילו 40 קילו של חומר נפץ, שהיו אמורים להתפוצץ לאורך הכביש בזמן שפוטין יעבור שם. במשך השנים היו עוד שני נסיונות שכשלו, והחמישי כאמור היה לפני חודשיים.

ניסיון התנקשות ולדימיר פוטין כפיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד