י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התקשר בעצמו למשטרה

התחזה לשוטר במשך 15 שנים עם תג מזויף - ונתפס

לא כל יום פורים: גבר בן 37, תושב מדינת מרילנד בארצות הברית, נעצר לאחר שנתפס כשהוא מתחזה לשוטר | האיש התחזה לשוטר במשך 15 שנים לפחות ונתפס בעבר על עבירה דומה 

התחזה לשוטר במשך 15 שנים עם תג מזויף - ונתפס
התחזה לשוטר צילום: צילום מסך

כתב אישום הוגש נגד אנתוני טוקסון, בן 37, תושב מדינת מרילנד בארצות הברית, לאחר שהתחזה לשוטר במשך 15 שנים לפחות, באמצעות אביזרים מזויפים, אקדח אמיתי ואפילו כלב מאומן.

התוכנית החלה להתפרק לאחר שניסה לתפוס שתי נשים שהתווכחו על החשבון שלהן במסעדה במרילנד, שם עבד באבטחה.

התקרית התרחשה ב-6 במרץ, כשטוקסון, שהיה חמוש עם אפוד משטרה, ואקדח טייזר עם כלב מאומן, התערב לאחר ויכוח שפרץ עם שתי נשים במסעדה לגבי תשלום, טוקסון עצמו היה זה שהתקשר למשטרה.

טוקסון הציג תג לשוטרים, אותם פגש במסעדה כדי לתאר את המצב. השוטרים הבחינו שמשהו לא בסדר כשהבינו שטוקסון השאיר את הכלב שלו במסעדה - דבר שמטפלים בכלבים של אכיפת החוק אף פעם לא עושים.

על פי מסמכי האישום הפדרליים, טוקסון ניסה מיד להתקשר לאשה שנקראה במסמכי האישום ניה ריץ', היא התחזתה לממונה עליו כשהשוטרים דרשו הוכחה נוספת לתג שענד החשוד.

בזמן שהשוטרים היו בתהליך מעצר של טוקסון, ריץ' הגיעה למקום ב'לבוש בסגנון משטרתי'. היא טענה למשטרה שהכלב של טקסון הוא חיית התמיכה הרגשית שלה וגם כלב סיור. מלבד המדים המזויפים, ריץ' הייתה חמושה באקדח, אזיקים, ומכשיר קשר.

תגים מזויפים שהחזיק המתחזה.

נגד טוקסון וריץ' הוגשו כתבי אישום ב-19 במאי, הכלב הוכנס לטיפול של מחלקת שירותי החיות של המחוז. יום לאחר מעצרו של טוקסון, ריץ' הופיעה במרכז לשירותי בעלי חיים ואמרה שהיא מרשל אמריקאי. ריץ' שחררה את הכלב לבסוף.

ב-20 במאי, שוטרים פשטו על ביתו של טוקסון, ומצאו רובה AR עם כוונת ורובה ציד. זאת לא הייתה הפעם הראשונה שטוקסון הואשם בהאשמות דומות - הוא הואשם באותה עבירה ב-2006, 2009 ו-2018. ההתחזות הכי הזויה הייתה בשנת 2018 כאשר טוקסון היה מעורב בשוד, תוך שהוא מתחזה למרשל אמריקאי.

בין 2005 ל-2009, טוקסון נעצר מספר פעמים בגין החזקת רכוש גנוב. ב-2007 הוא הורשע גם בנשיאת אקדח ללא רישיון, בגינה נידון ל-14 חודשי מאסר. לאחר מכן הוא נידון ל-16 חודשי מאסר באוגוסט 2009, בגין גניבה. על מנת לוודא שההתחזות שלו מצליחה, מכוניתו הייתה מצוידת באורות מהבהבים אדומים וכחולים. זה בנוסף לתעודת זהות מזויפת וכלי נשק משטרתיים אחרים. אם יורשע באישומים, טוקסון עלול לקבל עד 13 שנות מאסר. לגבי ריץ' שהתחזתה למרשל, היא עלולה לקבל עונש עד 5 שנות מאסר.

התחזות לשוטר תג מרילנד כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד